Pitstop Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Jo blei bra no røyk 11 tima, så burde vel bli greit å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Steike .. det der er pent ! Takk for svar. Skal prøve meg på den gear knoben i mårra.. så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Har du foressten nivåregulering på bilen ? Jeg har ikke det, så det blir evt. det H&R 40/30mm kitet som GS selger jeg går for. Er det samme du har eller ? Ser jo UTROLIG mye frekkere ut med litt lavere stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Har dokker ironx på gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har du foressten nivåregulering på bilen ?Jeg har ikke det, så det blir evt. det H&R 40/30mm kitet som GS selger jeg går for. Er det samme du har eller ? Ser jo UTROLIG mye frekkere ut med litt lavere stuk. Jeg har ikke nivåreg, så det er 40/30 settet jeg har Blir straks litt barskere i fronten når den kommer litt ned ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har dokker ironx på gs? Det har vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Jobbe du seint på torsdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Jobbe du seint på torsdag da? Ska kanskje utover sjøl i runar, vi får ta et kaffemøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Spørs det da ja Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Sivert som e her på Torsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Jaa a .. mye vil ha mer . Leker med tanken på å få litt mer juice i min X5. Kan du si litt om hvordan du opplever ESS softwaren? Er det samme prinsipp som BSR sine greier, at man kan kjøre inn orginalsoftware når man måtte ønske ? Jeg står mellom BSR og ESS. ESS har etter hva jeg har lest spesialisert seg på BMW, og får mye skryt. Har du opplevd noen feilmeldinger, nødmoduser, eller at bilen ble mer rufsete i giring osv ? Jeg ønsker jo at bilen skal være like smooth som før, bare med mer juice. Ser mange som har klint inn BSR på bmw opplever litt rykkete gasspådrag, og flere rapporterer om at bilen har gått i nødmodus ved tungt gasspådrag i sport eller manuell. I en forbikjøringssituasjon så er jo det direkte livsfarlig. Del gjerne dine erfaringer med ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med ESS, og kjenner flere som er det på E70 Er ute på langtur med bilen nå og parkerte i Danmark i dag, og er kjempefornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hei LEKKER bil mye godt jeg må gjøre ser jeg. jeg har hørt at chipping ESS eller liknende kan skade turbo stemmer dette. Samt hvor mye forskjell blir det i forbruk samt effekt. gjerne pris bilde også hvis dere vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Hei Aldri hørt noe før om at det kan skade turbo, men det er klart at om man tuner biler som har gått langt og plutselig forandre måten motor går og yter på, så kan det oppstå problemer Men tror nok ikke det har med selve tuningen å gjøre Min gikk ned 0,47 pr.mil i snitt Effekten merkes ihvertfall godt og gjorde at bilen ble mye mere moro å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Hvor kan jeg kjøpe dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå