Hjelen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hei. Har funnet meg en 1998 E38 740iA som jeg lurer litt på å kjøpe. Noen som kan svare på hvordan disse er på vinterføre? Lite erfaring med 7-serie generelt. Egentlig på utkikk etter facelift og diesel, men ble litt forelsket i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cnsNjvH1Epg ser ikke SÅ gale ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Liker E38`n godt på vinterføret jeg hvertfall. Tung og stødig bil, og med gode dekk er det heller ikke noe problem med fremkommeligheten. Er ikke alltid helt fornøyd med hvordan antispinnfunksjonen fungerer riktignok, da jeg heller ville hatt sperre. Men er jo bare å slå den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Okei, takk for svar Broren din blitt kjendis? Syns jeg så han på tv`n her om dan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hadde ingen problemer i fjor vinter med min E38 ihvertfall. Gode dekk er selvfølgelig et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 har aldri prlvd 740n på vinteren men brukte 730n på vinteren. den lå godt på veien og tok seg veldig godt fram. kjørte piggfritt på den. denne var også uten antispinn. jeg og en kompis prøvde oss litt på oppdal. han hadde en e39 med piggdekk. han hadde ikke sjangs å komme opp de bakkene jeg klarte. kom meg opp til hytta til røkke bla. men 740n får stå inne. sparer bilen for mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 740'n ligger herlig på veien, kjørte ifjor med testvinner dekkene og kom opp alle bakkene, null problem.. Bilen er veldig tung, men stabil så blir en god vinterbil, gode vinterdekk er som sagt selvsagt et MUST uansett bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Min 740 ligger godt på veien om vinteren, men greit å kjøpe kvalitetsdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Anytime, lykke til med evnt. kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Vi er to om bilkjøpet, og en av oss er litt mer interessert i E38 enn den andre Men om det ikke blir denne gangen, så blir det senere. E38 skal jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Du kommer ikke til å angre, E38 er en fantastisk bil og du føler deg konge når du kjører èn! Påkoster min flere titalls tusener nå, gleder meg som en UNGE til å få hun igang igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Okei, takk for svar Broren din blitt kjendis? Syns jeg så han på tv`n her om dan Vegard har en tendens til å plutselig dukke opp hvor som helst han ja Ligger det an til budrunde på den bilen siden dere er to som er interessert? Eller kommer du evt. til å gi slipp på den om så? Greit å vente til du finner en du blir fornøyd med, både med tanke på motor og utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 E38 er en utmerket vinterbil. I likhet med de fleste andre BMWer har den åpen diff, men det hjelper med antispinn. Gode dekk er er selvsagt svært viktig. Slurver man her vil E38 bli et mareritt for de som ikke er gode til å kjøre bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Okei, takk for svar Broren din blitt kjendis? Syns jeg så han på tv`n her om dan Vegard har en tendens til å plutselig dukke opp hvor som helst han ja Ligger det an til budrunde på den bilen siden dere er to som er interessert? Eller kommer du evt. til å gi slipp på den om så? Greit å vente til du finner en du blir fornøyd med, både med tanke på motor og utstyr De to det er snakk om er meg og dama Hun har IKKE lyst på E38. Mest gla i 5-serien, men jeg har jo E39 fra før som hun kan kjøre Men ser dessverre ut som det blir E61 Så da blir det nok E38 når jeg skal bytte ut 525DAT`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå