HypeTraxX Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg ser du har skrevet innlegg på flere år gamle tråder, så du er virkelig gira du! Hehe Jeg har desverre holdt den av inntil videre, ellers kontakter jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Da er diesel motor'n solgt til Lena Charlotte Westby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg kan gi dere et bra tilbud på B25 motor'n! 8000kr! Da følger det med slipesettog resterende pakninger til resten av motor, veiv lager og råde lager! Bare dette er verdt flere tusen! Jeg må ikke selge, Men det blir litt bedre plass da alle sommer biler skal på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Ligger her fortsatt! Og hjernen hang på lednings nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Helge bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpaunan Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Har du girkasse til m20b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Ja, men den henger jo på motor`n Det var jo faktisk en som ga meg et bud på selve motoren, men jeg vil helst selge den komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Den siste motor`n + slipesett pakka mi er holdt av. Men vi ble enige om at hvis noen kommer med 8000kr innen 2 uker, så kunne jeg selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Alle motorer solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå