sm0k3d Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hei. Ble avskilta her for en ukes tid siden. Har fått brev nå om at eksosen min er defekt. Sjekker de KUN eksos, eller andre ting også. Bilen er en e36 316ia ombygd 320 manuell. Har en liten klump i magen om at de hører at det ikke er en strikkmotor.. Noen som har tips? Mvh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 du må nok bytte motor faktisk for dem sjekker allt faktisk du ser forskjell på en 316 og 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har bare fått merknad på diverse, og det står på vedlegg jeg fikk fra politiet om at det er eksos. Bilen er eu ok, så hvorfor skal de sjekke alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Varierer litt tror jeg, men kan bli skummelt det der! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Men måler de co osv? Eller hører bare at det ikke er noe eksoslekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har de påpekt kun eksos, så skal de etter boka sjekke kun eksosen og. Dessverre så hender det vel at de sjekker litt flere ting og.. Er litt fra plass til plass tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Får nesten bare møte opp og håpe på det beste;) takk for svar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 fortell her, hvordan det gikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ikke ta sorgen på forskudd hvertfall! Fiks eksosen, lever inn bilen og lat som ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Skal si ifra hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Di er greiere på Notodden, enn i Skien hvertfall.. Åssen det er i Vestfold, aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har hatt bil med mangellapp på eksos, de sjekka kun rammenr (på min bil ikke samme sted som motoren sto) og hørte på eksosen som sto på mens motoren gikk og jeg rusa litt (originaleksos) hadde ikke bilen inne i hallen engang, sto kun på parkeringsplassen utenfor, gratis var det også Dette var på risløkka i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hvorfor ligger tråden i ønskes kjøpt? Anyway, man hører forskjell på en 316 og en 320 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 folka på bt har ikke fantastisk god peiling på bil akkurat, har jeg erfart værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Om man har en "ulovlig" bil med et så dårlig eksosanlegg at man blir stoppet og avskiltet, da får det kanskje bare gå som det går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå