bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 jeg overhaler en s50b32 og ha fulgt http://tis.spaghetticoder.org der er det masse spesial verktøy som er nevnt der. jeg har søkt en del på nettet men finner ikke de tingene jeg trenger når jeg skal sette på kammene og vanos. Mvh Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Prøv GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 ja, tenkte jeg skulle ringe litt rundt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Pelicanparts.com har en god del org spesialverktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 schmiedmann har også en del spesialverktøy og det pleier og ligge ute en del på ebay vis det ikke haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 jeg har sett på begge de sidene. men fant ikke de delene jeg trenger. men ebay skal prøves Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 jeg fant det ikke på Ebay heller det jeg trenger er en kobling så jeg får trykksatt vanos, en sak som gir signal til solenoidene og låseverktøy til kammene for kammene skal kjøres litt under korekt montering og timing. men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Alt du nevner har jeg kjøpt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 hmmm, for dårlig til og leite jeg da de har jo så mange sider. .com .de .no .cu.uk eller noe sånt. sikkert flere og. hehe får leite videre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 har sitti 1,5 time og bladd nå. og finner ingen ting :-/ noen som er flinkere på pc eller kansje engelsk en meg her ? eller om du Azeton har navnene på tingene i kjøe historikken din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Biltema har faktisk! http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... MW-191464/ Jeg har ett slikt selv å det står på settet at det er til S50 også, selv om det ikke nevnes i annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 det er ikke s50US det er snakk om der da? Hvis du blar nedover på siden her så ser du hvilke verktøy jeg trenger http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/03/82/72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 ringte GS i dag og jeg fikk kjøpe det ev dem. men var leveringstid og det kostet noen kr. kunne ta fra 1 til 6 uker sa han og kom på 2500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå