tjelle Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Kunne en 635CSi være av interresse? Rent bytte? Kjekt leketøy virka som en kjekk bil det der. må takke nei til tilbudet litt nyere bil står på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 noen som har en formening om eg tar for mye for den og hva som ville vært en feer pris for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 110 er da vel ikke ikke. Men siden du ikke får solgt, så er det vel for høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Skjønner ikke hvorfor ikke denne er revet bort, har det vært noen og kikket på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Nam! for en deilig vogn. E38 er skikkelig klassikere og blitt/blir. Hva er bensinforbruket, omkring 1,4pr.mil har jeg hørt er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Takk for det er en supper kjøre maskin dette med sjell noe som ikke alle biler har i dag. På lang kjøring kan du greie 1l på mila blanding 1,3-1,4 ca ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Takk for det er en supper kjøre maskin dette med sjell noe som ikke alle biler har i dag. På lang kjøring kan du greie 1l på mila blanding 1,3-1,4 ca ja Oisann, 1l.pr.mil ved langkjøring? det er igrunn skikkelig bra med tanke på den V8'eren og den vekta på bilen.! Klart å få min ned på 0,93 på langkjøring, blandet kjøring omkring 1,2 l.pr/mil men nå veier 540I'en 1730kg, 740I ligger vel fort på 2.tonn så da må en regne med den bruker noe mer.. Men beklager for OT. Var litt interessant dette med forbruk da jeg har gått å lurt på å gå over til 740I selv, bare ikke akkurat nå.. Nydelige sportscruisere disse bilene, å de setene da.. Det er jo som å sitte i en behagelig sofa å kjøre bil, støysvakt og komfortabelt samtidig drar 740 og 750'ene også meget bra og har gode kjøreegenskaper for så tung bil å være så de er tilog med også veldig underholdene å kjøre ikke bare komfortable. Det er d nesten bare som klarer BMW det, lage biler som er bra på alle områder. Behagelig, sprek, underholdene, pent design, praktisk, bakhjulsdrevne, god plass, støysvak, m.m, sålenge man er over på 5'ere og 7'ere så gjelder ihvertfall dette. Og at det ikke er 4-sylindrede motorer i dem som ikke hører hjemme i noen BMW da spør du meg, da er det ingen ordentlig BMW foruten E30 M3 som først kom med en snerten firrer vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Kan vurderes å selge for 100 000kr eller kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg kan ikke forstå hvorfor denne bilen ikke er solgt..! Annonser på Finn, så tenker jeg den går fort.. Større marked på finn. Jeg skal ha en 740i 4,4ltr-V8 med kompressorkonvertering hadde jeg tenkt en gang, men ikke akkurat nå dessvere ellers hadde jeg vært intr. Så meget velholdt ut, det er viktigere enn km.standen, disse bilene går uendelig om de blir vedlikeholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Denne er skikkelig flott. Eneste jeg ikke liker er carbon look filmen innvendig..burde vært børstet aluminimum eller treverk etter min mening! bump for en flott E38 (som blir sjeldnere og sjeldnere)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Denne er skikkelig flott.Eneste jeg ikke liker er carbon look filmen innvendig..burde vært børstet aluminimum eller treverk etter min mening! bump for en flott E38 (som blir sjeldnere og sjeldnere)! Takk for det Carbon film er drat av og polert lett over tre som va der orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hva slags 3-serie skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Hva slags 3-serie skal du ha da? Hei 3-serie e kjøpt så trenger ikke flere nå viewtopic.php?f=6&t=248777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Solgte du den flotte E38'n for en E36? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjelle Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Solgte du den flotte E38'n for en E36?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nei hehe har begge i garasjen e38 er jo så bra at det ikke er noe å gjøre. Så e36 blir stort prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg