Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg sendt en PM til Haakjin :) Så får vi se hva som blir igjen av deler, Tzunami. Vet ikke hva kasse, converter og mellomaksling er verdt jeg? Kassa fungerer utmerket i hvertfall, så med flushing og oljeskift lever den nok i mange år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk på nye Nokian piggfri på noen originale BMW-felger jeg byttet til meg mot litt stereo.

Tok selvsagt et bilde, og tar med bildene ettersom det ble redigert. Litt morsomt å se forskjellen.

Bildet er tatt klokka 01:00 på natta i tre eksponeringer (HDR) med blenderåpning på 10, uten blits.

Originalen av normaleksponeringen (slik det ville blitt uten HDR):

ekrlvdl9mk8z49zw00gz.jpg

HDR satt sammen i Photomatix og justert litt:

w0tchpxj925k9kvhgpno.jpg

Justert i Adobe Lightroom, etterfulgt av finish i Adobe Photoshop CS6:

mgg8kavnqxi5560y0jju.jpg

Satte på igjen litt manglende listverk for å få et inntrykk hvordan bilen blir etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det jeg er redd for, at det skal bli "jalla", men tror ikke det blir for ille. Tror det kan bli stilig ;) Om ikke hvitt, så en annen plastidip farge. Felgvalg og sorte DE lykter blir evt en viktig faktor hvis bilen blir hvit. Får se hva jeg finner ut, liker både hvit -og rød-fargen til plastidip. Kan jo rive det av hvis jeg ikke blir fornøyd og skrape sammen penger til ei utvendig lakkering, men siden plastidip koster 1600,- for 4 liter så kommer jeg antakeligvis til å prøve :)

Noe må ihvertfall gjøres, dette er den "pene" siden av bilen:

vcwo735cpxigirdni8mq.jpg

gxlvouklwmo9hlcmfb0z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...