Julian Sommer Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Noen som tar på seg å bygge om til manuell for meg? Har alt jeg trenger på/fra delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Da trenger du manuell kasse, annen vinkelveksler, og annen mellomaksel? Hva skal du evt ha for de automatdelene?' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Send en PM til Haakjinj.. Han gjorde det samme på sin E34 her like før jul. Tror ikke det var en vanskelig operasjon.. Tror ikke han brukte lang tid heller.. En dag eller to kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Da har jeg sendt en PM til Haakjin Så får vi se hva som blir igjen av deler, Tzunami. Vet ikke hva kasse, converter og mellomaksling er verdt jeg? Kassa fungerer utmerket i hvertfall, så med flushing og oljeskift lever den nok i mange år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 tror faktisk jeg "bare" trenger konverteren, mellomaksling og bakre diff.. skulle jo hatt fremre diff of div deler i fronten, men får se etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Fikk på nye Nokian piggfri på noen originale BMW-felger jeg byttet til meg mot litt stereo. Tok selvsagt et bilde, og tar med bildene ettersom det ble redigert. Litt morsomt å se forskjellen. Bildet er tatt klokka 01:00 på natta i tre eksponeringer (HDR) med blenderåpning på 10, uten blits. Originalen av normaleksponeringen (slik det ville blitt uten HDR): HDR satt sammen i Photomatix og justert litt: Justert i Adobe Lightroom, etterfulgt av finish i Adobe Photoshop CS6: Satte på igjen litt manglende listverk for å få et inntrykk hvordan bilen blir etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Bra redigering! Fint at vertfall noen kan det Hva blir det til med Manuell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Takk for det Joda, det blir etterhvert, men vanskelig å finne noen som vil ta det på seg. Men finner noen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Ble fin med nye hjul Bildet ble også ganske tøft syns jeg.. skulle ønske jeg var like flink med redigering av bilder.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Kan ta bilder for deg jeg, Garstin Bare å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Hva syns folket om plastidippe hele bilen hvit? Ja, sterling silver er en nydelig fargekombo med shadowline osv som skal på etterhvert, men pga både pris og lysten på å skille seg ut har jeg lyst til å prøve noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Er selv litt skeptisk til matt farge på eldre biler, ser fort bare litt harry ut Personlig synes jeg matt kun passer nyere biler med mye linjer og former Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Ja, er det jeg er redd for, at det skal bli "jalla", men tror ikke det blir for ille. Tror det kan bli stilig Om ikke hvitt, så en annen plastidip farge. Felgvalg og sorte DE lykter blir evt en viktig faktor hvis bilen blir hvit. Får se hva jeg finner ut, liker både hvit -og rød-fargen til plastidip. Kan jo rive det av hvis jeg ikke blir fornøyd og skrape sammen penger til ei utvendig lakkering, men siden plastidip koster 1600,- for 4 liter så kommer jeg antakeligvis til å prøve Noe må ihvertfall gjøres, dette er den "pene" siden av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 En liten photoshop av litt inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Oooooog noen forslag til Falt litt for denne røde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå