316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Haha, dette kommer til å gå bra ser jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 hahah, hvis denne bilen lever vinteren igjenom da skjønner jeg ingenting! stå på og HOLD STUMT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 lever enda i beste vell gående enda haha, ikke en ulyd i bilen heller,å bilen får alltid bli i driftstemp før jeg i hele tatt begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 I hvertfall ikke noe å si på innsats, etter de bildene Skulla hadd en E34 jeg og nå, Tørr liksom ikke å satse fullt ut med E39"N min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 På det siste bilde, har du snurra noe jævli? Bare pass på så du ikke tar med deg noen andre folk eller biler når du kræsjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 haha, bare å satse med nyere biler og det snurra noe helt jævlig ja kom oppover den bakken der jeg, på bilde har jeg snuten vendt nedover igjen xD så over i feil kjørefelt, ned gjennom midt delern og stoppet på fortauet.. gikk heldigvis veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Var med på kræsj i går jeg og. Cruisa på hovedveien og fikk sleng og gikk baklengs i autovernet mellom en annen bil, så hadde flaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Vet ikke helt om jeg har satsa så mye, som du gjør med min e39, Heller mere kontrollert satsing her (Litt for glad i bila mi) Bare gådd 139"750 elr noe sånt, Men får vel innvestere i en nr 2 bil når jeg har råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 ble stoppa her i natt, han gikk lenge rundt bilen å så etter ting han kunne på peke han fant 1 ting og det var at fram rutene er sotet haha, jaja.. Forresten var det du som blinket på meg her om dagen '' Nicklas '' ?? var hvertfall en e39 bak meg som blinket til med langlysa, haha, men var ikke sikker xD var nedpå bilbyen hvertall ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Kunne du ikke kjapt bare sveivet vinduene ned? De kan jo ikke kreve at du skal kjøre med vinduene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Jo det stemmer vel det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 tok ned rutene men gjorde litt for sint kan man vell si haha, så de så det var det jeg trodde ja men ble usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå