Gå til innhold

Ble E39 levert med alle disse felgene ? (se bilder) Flere ?

Martin80
 Share

Anbefalte innlegg

Man fikk E39 med alle disse variantene ja. Disse heter hhv style 25 (16 tom), 31 (15 tom), 81 (17 tom) og 65 (M-felg, 18 tom). Den siste er vel en 15 toms felg som man kunne få i både stål og alu(?).

Style 81 ser faktisk ganske bra ut på E39. Hadde det tidligere som vinterfelger på min egen touring.

Finnes kataloger på nett som viser alle originale felger for E39 og de andre modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fikk E39 med alle disse variantene ja. Disse heter hhv style 25 (16 tom), 31 (15 tom), 81 (17 tom) og 65 (M-felg, 18 tom). Den siste er vel en 15 toms felg som man kunne få i både stål og alu(?).

Style 81 ser faktisk ganske bra ut på E39. Hadde det tidligere som vinterfelger på min egen touring.

Finnes kataloger på nett som viser alle originale felger for E39 og de andre modellene.

http://www.bmwstylewheels.com/bmw/25

Thanks :) Men hva med denne (style 25) som er 15" og ikke 16" som katalogen sier er eneste dim ? Er denne uoriginal ??

886mr3zanzindwtmdpdz.jpg

508wefw61sfgkd8bq0ci.jpg

cw5idpexymv36oh26yu7.jpg

9mg533ap59tfgz4toi5j.jpg

Denne er skeiv og jeg tenker kjøpe brukt slik 15", hvis de er originale da. Gidder ikke noe uoriginalt som kanskje bøyer seg ved normal kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den felgen er ikke levert med bilen, men tilsvarende originalfelg er. Originalfelger og kopifelger er ofte veldig like og kun merkingene i bakkant skiller dem (og selvfølgelig kvaliteten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...