Tore_S Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Da har det blitt 7serie igjen, denne gangen ble det en 96modell 740ia Bilen har ikke vært vinterkjørt så rust er fraværende Bilen virker veldig bra behandlet og det fulgte med full dokumentasjon fra bilen var ny, alt av kvitteringer og absolutt alt som er gjort med bilen, alt av slitedeler er byttet av Bmw og alle servicer er utført av Bmw... Eneste som er kjipt er at displayene til klimakontrollen har piksel feil! Men dette er vel ikke helt ukjent på disse bilene... Så om noen har et som funker å selge så tar jeg det!! Noen som vet om det går å sette inn den som er hakket nyere? Den uten rulle hjul for viftehastighet... Instrumenthuset begynner også å tøyse med pikslene, må vel bytte det også! Bortsett fra dette er bilen så godt som strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 grattis. ser ut som ett greit utgangspungt det der. pixelfeil fikser du selv, har nett gjort dette på min egen e38, med hell fulgte denne tråden: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 gratulerer med sikleobjekt! Noe planer for smykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 det så ut som en pen bil, hva har du for noe planer videre for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har lyst til å beholde den mest mulig original, men det hadde ikke skada med litt mørkere ruter bak, kanskje bytte til 16:9 navi, 19" isteden for 18" som står på nå.... Muligens 20-30mm senk? Finner vel på noe å gjøre med den etterhvert Det er foresten m62 4,4 litern med steptronic! Trodde egentlig den kom litt senere jeg, men det var vel i 96 det da... Har sett noen bilder av andre 96 modeller og de har hatt den gamle automaten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ok, høres bra ut:) Sikker på at du får sine stunder bak rattet på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Flott bil dette, ja. Jeg har senket min 50mm fremme (SLS bak), og har pr. i dag aldri vært borti bakken på fartshumper, ferger eller andre "hinder". Til og med Alpinaleppa har berget seg igjennom sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Utrolig flott drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 såg ud så en nydelig bil... senk å rør minst muligt alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Bilen er overraskende bra! Kjørte fra Gjøvik til Oslo og så til Namsos på torsdag! Snitt forbruk i følge computer 0,81! Forbruk ved måling 0,84! Ikke ille det på denne motoren og automat! Girer veldig pent både ved kickdown, manuell og automatisk giring! Steptronic kassa virker meget bra.... Ingen rust og ingen ulyder av noe slag! Dette er en bil som virkelig er på passa av tidligere eiere Meget rent og pent i motor rom, ser ut som det aldri er søla noe der eller at det har vært lekkasjer av noe slag! Så det eneste minuset med denne bilen er pixel feil på speedometer og klima anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 da vurderer jeg å selge denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå