TRF Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 For salg, brukt, garasjerydding: 1. Dipa sport "powerbox", type 1sr eller noe slikt. Har stått på en e46 330d 184hk, og fungerer derfor garantert på alle m57. SOLGT 2. Dipa sport "Clean Air D", dette er en slags powerbox som monteres på MAF, har stått på samme bil SOLGT 3. Gt2260v turbo, vakum styrt, godt brukt, skader/merker på komp hjul, forrige eier mente dog at den fungerte helt fint og at pakninger var ok. Dette er typisk for bytte/overhalte turboer, de er iorden men man kan se "sakder " på komphjul. 4. Gt2260v turbo, vakum styrt, ser nesten ny ut, står enda på bil. 5. Gt2260v turbo, elektrisk styrt, brukt men ok. 6. Gt2260vk (mener jeg å huske), elektrisk styrt, v bånd flens mot manifold, og eksos, fra m57n2. Brukt men ok. 7. Girkasse fra e46 330d 184hk, 5 trinns, aner ikke tilstand og selges derfor som "defekt/trenger overhaling". Priser: 1: Solgt 2: Solgt 3: 2000,- 4: Solgt 5: 4000,- 6: 5000,- 7: Solgt bilder, ja jeg vet dere vil spørre om det, det har jeg ikke tid til akkurat nå. Delene selges privat, uten noen form for garanti, i beste tro. Prisene skal være ganske fair, dersom du kjøper flere ting samlet kan vi sikkert bli engie om noe. 200,- i avslag på turboene ved retur av defekt komp hus (pm for detaljer her). Hvor passer delene? 1 og 2, garantert alle m57, mulig mange flere. Google is your friend. Turboer,3,4,5 passer på BMWs 3 bolt flens. (m51-m57n). 6 passer på m57n2. 7, trolig de fleste bmw motorer. Sterke kasser, 240mm clutch. bytte i noe? e39 m5 diff 6 trinns dieselkasse fra r6 (m57n og nyere) e46 m3 deler, som bremser/spindler eller lignende. komplett bakstilling Send pm eller mail, blir vanskelig å nå på telefon. -Terje Raymond
TRF Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 kan en moderator flytte til "BMW deler selges" ? beklager feil post
TRF Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 hvorfor montere gt2260v? på en 330d 184hk vil du greie oppimot 300hk med en slik turbo og litt kraftig mapping.
confUsed Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hvordan hadde en sånn gjort seg på en e39 525tds? Passer den uten alt for mye tilpasning? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
TRF Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 du må bygge om slik at vnt styres av trykk istedetfor vakum (bytte klokka), og justere. Flere som har gjort det. Fin størrelse.
confUsed Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Ok. Tenkte mest på oljetilførsel og retur, samt lade og innsugsrør, om alt må bygges om der eller om det er en fair jobb. Jeg trenger uansett å bytte eller overhale turbo snart så det er jo alltids aktuelt å oppgradere... Har steg 2+ chip fra deg fra før også... Hvis du ikke vil at jeg skal rote til tråden din så kan du gjerne svare på pm eller sende tlfnr, så kan jeg ta kontakt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
TRF Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 laderør har en litt annen montasje, men relativt enkelt å få til. Resten mener jeg skal være så og si likt. Til og med innfestning til downpipe er likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå