kristoffersandnes Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Takker for svaret! Får se hvordan de ser ut når jeg har tatt de av. Så får jeg vurdere om jeg bare kjøper nye eller bruker den som står på. Toppen er overhalt så de ble vel byttet da, så er vel relvativt nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Liten update. fått demontert litt lyker og et par deler som skal sandblåses og få ny lakk. Bimmern er på vissit hos doktoren, der den skal få et par transplantasjoner av ny innerskjerm og frontboks. Men nå har jeg egentlig et lite problem, siden 28'n ble litt inntrykt ved A-stolpen må jeg ha en ny dør(frem høyre). Og det ser ut til at han karen som skulle ta med ei dør for meg ikke kan likevell. Så tror jeg må se meg etter en ny dør...farge spiller ingen rolle. men det hadde vært fint om den er komplett med alle deler og minst mulig rust! Noen tips? Er usikker på hvordan jeg kan få av de skruene på baksia av lyktholderen.. Denne dukket opp i posten idag. Vet ikke helt hvordan denne blir på E28'n, men jeg gir den et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvilken front er dette da? Ellers ser dette bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er Kamei som har produsert den fronten. Men har ikke snøring hvordan den blir. Men om det skulle være forferdelig, får jeg bare ta den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Okei, synes bare de Kamei frontene jeg har sett tidligere er litt annerledes, men finnes vell flere typer Spent på å se den på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Anderledes kan jo være bra noen ganger, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Veldig spent på den Kamei-fronten. Kamei har alltid vært død og pine, men den var ulik de jeg har sett før, så dette skal bli spennende å se. Men... En ting må jeg få si... De siste bildene du la ut nå, trigger virkelig Pedi-sjela mi. Her er delene på line og i system - og du vil virkelig gjøre dette skikkelig. Gleder meg å se det, virkelig... Venter i spenning på neste updates.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg er også litt spent på den. Men blir vel en liten stund til vi får se noe mer til den. Haha! er lært opp til at hvis noe skal gjøres, skal det gjøres sikkelig. Og jeg hater å lete etter deler og ting, værste jeg vet! Skal prøve så godt å oppdatere dere med bilder, men ting går ikke så fort. Så dere får være tålmodig Trenger høyre dør foran, rop ut hvis noen har en! - Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tolmodighet, det har vi. Bilder ordner du. Summen av dette blir en strøken og feiende flott E28 igjen - reddet fra hoggerens kraftige klør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 En liten update. I dag har jeg kjørt fra Røros til Lillestrøm for å hente dør til E28'n...Det var den fridagen! Kjøpte døra av Team Bmw her inne på forumet. Bilen er jigget ut igjen, så nå skal nye deler tilpasses. skal se om jeg kan få ordnet med noe mer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Dette høres bra ut Veldig spent på bilder av rettinga. Jeg hadde en tilsvarende kræsj med min E28 i sommer. Ikke så stygt som din. men ta gjerne turen innom tråden når jeg får ordna med bilder fra rettinga på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Dette høres bra ut Veldig spent på bilder av rettinga. Jeg hadde en tilsvarende kræsj med min E28 i sommer. Ikke så stygt som din. men ta gjerne turen innom tråden når jeg får ordna med bilder fra rettinga på min Ja, fikk med meg det. Den var nok ikke like stygg nei, men men. Gjort er gjort...får bare gjøre det beste ut av det Skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Prøver å finne meg en hjelpesnekke. Men som jeg har forstått har jeg ei hjelpesnekke som bruker 24mm foring. Men jeg finner bare 27mm hjelpesnekker. Noen som har tips? Bilen er 528i med servo 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Blir nok bra dette. Så lykke til med gjenoppbyggingen. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Dette skal følges! Gleder meg til det blir liv i den, stå på Sent from my E10i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå