Gå til innhold

Kristoffer's E28 528i fra død til levende igjen

kristoffersandnes
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update. fått demontert litt lyker og et par deler som skal sandblåses og få ny lakk.

Bimmern er på vissit hos doktoren, der den skal få et par transplantasjoner av ny innerskjerm og frontboks.

Men nå har jeg egentlig et lite problem, siden 28'n ble litt inntrykt ved A-stolpen må jeg ha en ny dør(frem høyre). Og det ser ut til at han karen som skulle ta med ei dør for meg ikke kan likevell.

Så tror jeg må se meg etter en ny dør...farge spiller ingen rolle. men det hadde vært fint om den er komplett med alle deler og minst mulig rust!

Noen tips?

35zfnf5zgxoodi2h0r11.jpg

2bh3ol3g3y86qpyzkzd2.jpg

Er usikker på hvordan jeg kan få av de skruene på baksia av lyktholderen..

69dhs0mz3b7rlf89lpue.jpg

ez5wfd2sjcs761540lb2.jpg

r9m8jezt6my3y4kbfzeg.jpg

0693jzgscd8i8lpdtmca.jpg

Denne dukket opp i posten idag. Vet ikke helt hvordan denne blir på E28'n, men jeg gir den et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på den Kamei-fronten. Kamei har alltid vært død og pine, men den var ulik de jeg har sett før, så dette skal bli spennende å se.

Men... En ting må jeg få si...

De siste bildene du la ut nå, trigger virkelig Pedi-sjela mi. Her er delene på line og i system - og du vil virkelig gjøre dette skikkelig. Gleder meg å se det, virkelig... Venter i spenning på neste updates....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt spent på den. Men blir vel en liten stund til vi får se noe mer til den. :)

Haha! er lært opp til at hvis noe skal gjøres, skal det gjøres sikkelig. Og jeg hater å lete etter deler og ting, værste jeg vet!

Skal prøve så godt å oppdatere dere med bilder, men ting går ikke så fort. Så dere får være tålmodig :)

Trenger høyre dør foran, rop ut hvis noen har en!

- Kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Dette høres bra ut :D Veldig spent på bilder av rettinga. Jeg hadde en tilsvarende kræsj med min E28 i sommer. Ikke så stygt som din. men ta gjerne turen innom tråden når jeg får ordna med bilder fra rettinga på min :)

Ja, fikk med meg det. Den var nok ikke like stygg nei, men men. Gjort er gjort...får bare gjøre det beste ut av det :)

Skal følge med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...