Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

5-trinns kassen eg har nå fungerer fint den, men fungerer ikkje så bra viss eg skal få litt meir effekt.

Vil uansett ha en 6 trinns kasse, kan ver kjekt å ha en kasse på lager utrolig kjipt viss den sko ryke mitt i sesongen så blir den stående og da blir det en haste sak å da kjøper eg vel den første og verste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har vert en rolig periode nå, har egentlig ikkje gjort noe meir med bilen.

Men nå er planene mine begynnt og eg har fått svidd vekk en god del penger:) Det kommer ett par bilder i løpe av helga, så her er det bare å følge med viss dere lurer på hva som er handlet inn :) Dei som har følgt tråden har vel en viss peiling på hva som kommer til å skje :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld folkens.

Da har eg vert å hentet dagens innkjøp, det blei en god del meir enn eg hadde tenkt nå i første omgang. Men så har eg litt i reserve som eg kan bruke viss det trengs. Ting som blei kjøpt inn er :

3.6L motor som skal ha vert overhalt , girkasse, mellomaksling med mellomakslingslager, dynamo , ny startmotor, ny radiator, nye motorfester, diff, vifte, hjerne, katter, oljekjøler og eksosanlegg.

Må takke BMW525ix for hjelpen med å hente delene \:D/

Slenger med noen dårlige mobil bilder fra noen av delene på verkstede, fekk bare satt det til sides nå til å begynne med så får vi se ka tid eg begynner å demontere motoren :)

s4r9c1d3y394jsgeyjke.jpg

l0lalrjuwgzb5o791q6n.jpg

hky55km2u5l3fdjn3fe3.jpg

4z5k3so8ktua3w6qxsuv.jpg

Ønsker alle bimmers medlemmer ett godt nyttår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel det ja :) råder og Stempler er på vei fra usa.

Tenkte de va greit å skaffe seg en 3.6 å bygge turbo på, sånn at eg kan bruke bilen i sommer!

Fikk en god pris så måtte slå til på alt sammen, er ikkje så ofte eg finner noe sånn i nærheten å i tillegg en fornuftig pris. Fekk og med mye nye deler som aldri har vert montert som kan ver kjekt å ha i reserve!

Trur eg trenger nytt motorstativ og nå, M5 motoren va litt tyngre enn kadett motoren eg hadde på stativet sist #-o Kadett motoren kunne eg løfte opp sjøl :lol:

Noen som har tips til solide motorstativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motorstativ fra Jula men er litt i tvil om eg vil bruke det.

Men får se om eg finner noe etter nyttår:)

Va vel ikkje så vanskeligt å skjønne når eg kom him med så mye deler, mye nye deler som følgte med i prisen som er kostbare deler. Alltid kjekt å ha litt ekstra på lager til sommeren.

Planen er å kjøre orginalt i sesongen som kommer da har eg god tid på å kjøpe inn deler til 3.6 enn. Syns det er stive priser på deler til s38 motoren #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det blir bra! Men blir å kjøre sesongen som kommer orginalt så eg har litt tid på å kjøpe inn deler.. Klør i heila meg for å lufte den sykt kjedeligt å sette den inn med ein gang, fått kjørt den sånn ca 5 mil etter eg kom heim... Kommer nok til å bruke den ein god del i sommer til jobb når det er fint vær så du kommer nok til å se meg av og til :)

Noen som husker navnet på bilens fargen ? Husker ikkje meir en Violett.. Greit å ha til eg levere den inn til lakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...