torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ikkje veldig mye som skjer her fortiden.. Venter på deler som eg trenge før eg gjør noe meir. Har vert 2-3 stykker som har spørt meg om eg skal selge bilen så kan skrive det her. Bilen er kun til salgs for rett pris og innbytte i M5 E39 eller M3 E46 supercharger er bare ett pluss. Selvfølgelig mellomlegg fra min side. Ingenting annet er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Nammis, denne er rå M power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Nammis, denne er rå M power!! Haha, begynner å komme seg nå! Va en som sendte meg pm om eg solgte den for 200.000kr, trur ikkje han har lest tråden viss han har sitt alt eg har handlet inn og planene for bilen, så eg måtte få dette avklart. Hadde eg fått ett veldig bra tilbud på bilen eller en som vil bytte i M5 E39, M3 E46 med eller uten supercharger hadde det blitt aktuelt. Men ellers vil eg beholde god bilen:) Du PenguiN Må ikkje snakke blir sjuk av å se på bilder og ikkje minst høre lyden i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Skal du på noen treff i sommer ?denne kunne jeg tenkt meg å prøve kjøre for morro skyld også kan du prøve M3`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Eg skal til Våler i mai og e30meet. Er vekk reist når hoved treffet på rudskogen er... Vett ikkje om eg vil prøve din bil, kommer til å bli enno meir sjuke då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 gode greier, da treffes vi nok i sommer M power stand ;D hehe, så så, M3 er kult med det er M5 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ja det får vi gjør:) hvilken treff skal du på? Har alltid hatt lyst på E46 M3 men er ung enno å da ville eg ikkje ta bil lån derfor de blei det den bilen der. Dyrt nok med huslån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Vet kun av det der E30 meet treffet, når er de andre treffene ? Kjenner til huslån gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Ja du gjør det ja Men er bare 21 år så eg skal nok klare å få tak i noen M biler til før eg blir "voksen". Våler 24-26 mai Mantorp, Sverige 14-16 juni Rudskogen 12-14 juli (Hoved festival) Rudskogen 6-8 september Har vert på Våler 3 år på rad nå, der syns eg det er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Alt unntatt rudskogen 12-14 juli e aktuellt. I det tidsrommet er jeg og min kjære på 3 ukers ferie i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Det er bra! Håper du tar deg turen til våler i mai. Rudskogen 12-14 er eg og vekk reist så det blir ikkje aktuelt. Hvor lang tid bruker du til oslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 6 timer til Oslo ifra Trondheim. 5 på natterstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Fartsgrensa er høyere der og om natten ja Eg bruker vel 6-7 timer. Håper vi snakkes på Våler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Er de ikke alltid det? Jepp, håper på å slå av en prat og sprette en pils i godt selskap da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Joda det er vel det! Men må kjøre litt fint har nok prikker fra før! Er ofte kontroll dei dagene det er gatebil. Pils er veldig viktigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå