torbfer Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Tusen takk for hjelpen ///MPower du vett meir en bavaria du Eg har oransje etikett på girkassen så da er det Transmax Dex III eg skal ha. Det er eg fullt klar over at det ikkje passer på motoren, mellomakslingen passer heller ikkje heilt perfekt. Men har en som skal sveise om clutchhuset som har dreve med det i mangen år. Men må vente til sesongen er over ellers kommer sikkert sommeren til å gå vekk i skruing, må teste hvordan den går orginalt har nesten ikkje fått kjørt den skikkeligt enno :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Fikk ett par timer på verkstede idag, Byttet kjølevæske, olje+ filter, toppdekselpakning, fikk satt på nytt mellomaksling lager sånn at det er klart til montering. lagde meg selvfølgelig litt ekstra arbeid når eg klarte å knekke denne her inne i girkassen når eg sko skru den ut Men det fikset seg til slutt girkassen er satt innpå å festet med 3-4 bolter før eg tok kveld. Fikk og besøk av BMW525ix å han måtte selvfølgelig hjelpe til, han har fikset varmeapparatet i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Må jo være sikker på at jeg slipper å fryse neste gang vi skal ut å kjøre! Selvgjort er velgjort!! Snart klar for en testtur nå med ny kasse på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Ja det er sant:) Blir vel ikkje før neste helg viss det er tørt på veiene, mangler ett par ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 En liten tur innom verkstede i dag og Blei ikkje gjort så veldig mye bare noen småting, da eg venter på noe deler før eg kan sette den heilt i sammen igjen. Fekk i det minste gjort den litt rein under og i hjulbuene idag. Kamera tok kveld så det blei ikkje rare bildene Sånn ser det ut nå: Litt gummi i hjulbuene bak ? Hmmmmm Svinghjulet og clutch fra 3,6 motoren Blei opp ned dette bilde, har slete litt med det når eg legger ut bilder på bimmers noen så kan sei ka eg gjør galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Litt gummi i hjulbuene bak ? Hmmmmm [ Bilde ] Hehe, er jo lagt for å brukes By the way, fant et ganske likt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Litt gummi i hjulbuene bak ? Hmmmmm [ Bilde ] Hehe, er jo lagt for å brukes [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Haha, takk for bildene har nok vert inne å sett på bildene dine av den, å noen av dei ligger nok i ei mappe på pc en min. Det va litt ironi i det, er vel en av grunnene til at eg skaffet meg en sånn bil. Blir heilt fantastisk når vi får bane på karmøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Litt gummi i hjulbuene bak ? Hmmmmm [ Bilde ] Hehe, er jo lagt for å brukes [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] By the way, fant et ganske likt bilde [ Bilde ] Va lenge siden noen har giddet å gjort rent under den. Så når eg venter på noe deler har eg tatt meg tid til å vaske å gjør reint. Har fått tatt en stor "Service" nå sånn at den er klar til sommeren. Va ganske mangen små ting som va ødlagt som eg har fått fikset nå etter eg overtok den. Torbjørn må ta vare på gammle bilen til Torbjørn vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Det skjer utrolig lite her. Venter på slavesylinder som eg fekk feil sist gang. Venter og på ryggelys ledning som dei måtte lage i tyskland, gidder ikkje å montere noe før alle delene er på plass. I helga blir det vel litt små ting som skal fikses, Vindusmekanismen som er ødlagt på passasjer side, begynne å demontere diverse som skal lakkeres. Men så trenger eg hjelp til å finne nytt ratt til bilen min, eg vil bli kvitt lastebil rattet som står i nå. Vett dere noen andre som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Er ikke så mye som passer pga den har litt spesiell rattaksling ifb med airbagen. Men kan bruke "navet" du har nå å sveise på et annet ratt. Tror det er den eneste muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Er ikke så mye som passer pga den har litt spesiell rattaksling ifb med airbagen. Men kan bruke "navet" du har nå å sveise på et annet ratt. Tror det er den eneste muligheten. Takk for svar Da beholder eg lastebilratte inn til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 mtech 2 ratt fra e36 uten airbag passer på e34 med airbag. fineste rattet i e34 det. du mister airbag da men pytt pytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 mtech 2 ratt fra e36 uten airbag passer på e34 med airbag. fineste rattet i e34 det. du mister airbag da men pytt pytt. Jeg trodde nå det var totalt forskjellig dim og splines på disse rattakslingene... Husker jeg lette selv etter et mindre ratt, men det passet ikke på rattakslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 mtech 2 ratt fra e36 uten airbag passer på e34 med airbag. fineste rattet i e34 det. du mister airbag da men pytt pytt. Jeg trodde nå det var totalt forskjellig dim og splines på disse rattakslingene... Husker jeg lette selv etter et mindre ratt, men det passet ikke på rattakslingen har prøvd dette på begge m5ene og har det på 540en min nå, så er ganske sikker på det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 mtech 2 ratt fra e36 uten airbag passer på e34 med airbag. fineste rattet i e34 det. du mister airbag da men pytt pytt. Airbag lyset lyser så vettkje om det virker fra før av en gang. Hadde vert greit å hatt airbag og men skal vel ikkje krasje Da får eg finne meg mtech 2 ratt fra e36, det som står i ser jo heilt jævligt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå