Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikkje noe med mellomaksling, så eg er redd for det er Svinghjulet som har løsnet? Bilen står i ro å blir ruset litt så da må det ver noe annet enn mellomaksling.

Får vel ta og sjekke svinghjulet da, det blei jo montert ny clutch for ca 1 år siden av forige eiger så ingenting forundrer meg her. Folk med 3,8 svinghjul til salgs må bare sende meg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update her:

Bilen blir levert inn for "feilsøking" over helgen, så eg finner ut hva som gjør det. I steden for at eg begynner å handle en og en del sjøl, det blir fort like dyrt som å få den inn på verksted ett par timer.

Jobber lange dager etter eg begynnte i ny jobb og tiden strekker ikkje lengre til.

Bilen kommer nok for salg pga. Helsemessige årsaker. Med en sånn bil er det ofte litt små ting viss du skal holde den 100% sånn som denne bilen fortjener. Når eg ikkje klarer å skru så mye selv føler eg det blir litt galt å beholde denne.

Har tenkt mye frem og tilbake dei siste vekene, for eg har virkelig lyst å beholde godbilen :(

Men da helsa sviktet kan eg desverre ikkje holde på med den lengre. Eg kommer nok til å satse på en nyere bmw med brukbar motor :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei!! :uh: Hadde jeg vært hjemme nå skulle jeg personlig kommet på besøk til deg å snakket vet til deg med nevene! :gunfire: Må ikke finne på å selge enda! Ren galskap med tanke på hvor flott denne er! [-X[-X[-X[-X[-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei!! :uh: Hadde jeg vært hjemme nå skulle jeg personlig kommet på besøk til deg å snakket vet til deg med nevene! :gunfire: Må ikke finne på å selge enda! Ren galskap med tanke på hvor flott denne er! [-X[-X[-X[-X[-X

Da hadde eg låst dørene =P~

Nei vi får se hva tiden bringer, blir den ikkje solgt for rett pris beholder eg denne til du skal kjøpe den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du sliter med helsa og må selge :( Syns det har vært litt for mange eiere på denne de siste årene. Så jo ut som den hadde kommet i riktige hender nå.

Ja det er litt synd :( Men ikkje så mye eg kan gjør med det nå. Men får kanskje ta tiden til hjelp å få opp motivasjonen igjen. Må ikkje selge på noen som helst måte så det kan godt ver den blir stående. Har vert så mye frem og tilbake dei siste ukene så eg velger å se om noen vil betale så mye for bilen. Har vert litt mye frem og tilbake dei siste dagene for eg vil egentlig beholde den. Men burde vel tatt tiden til hjelp å satse på eg blir bedre. Får vel aldri kjangsen igjen til å skaffe meg en så fin E34 igjen.. Er redd for at eg kommer til å angre viss eg selger :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du kommer til å angre! :!: Husker en meget trist type da han hadde vinket farvel til sin kjære e34 540 for en tid tilbake........ :lol: Tenker det jeg at når våren kommer å du får luftet bilen noen timer så blir den værende (håper jeg) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du kommer til å angre! :!: Husker en meget trist type da han hadde vinket farvel til sin kjære e34 540 for en tid tilbake........ :lol: Tenker det jeg at når våren kommer å du får luftet bilen noen timer så blir den værende (håper jeg) :roll:

Va ikkje så happy då nei, måtte ut å høre på lyden når den for i fra huset mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...