Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Takker så mye for det Tzunami.

Blir mye nye deler nå, heile frontboksen, radiator, vifte, skjerm, innerskjerm, rammevanger, front fanger, griller, nyrer , lykter osv.

Har handlet meg girkasse som er rullet 120.000km , svinghjul, svinghjuls lager og clutch.

Så nå må jo bare bilen bli i perfekt stand.

Sko fått orden på varmeapparatet mitt, blåser en sjelden gang. Har prøvd å byttet motstand men det hjelpte ikkje noe særlig. Hva andre ting kan det ver? Har lest en del på forumet, ser ut som veldig mangen sliter med dette i E34? Er det noen som har kommet frem til hva som er gale ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det Tzunami.

Blir mye nye deler nå, heile frontboksen, radiator, vifte, skjerm, innerskjerm, rammevanger, front fanger, griller, nyrer , lykter osv.

Har handlet meg girkasse som er rullet 120.000km , svinghjul, svinghjuls lager og clutch.

Så nå må jo bare bilen bli i perfekt stand.

Høres veldig bra ut! ;) den kommer til å bli strøken igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten folkens :)

Har hatt noen tunge mnd, så da hjelper det alltid med noen hyggelige ord!

Bavaria begynner på mandag med å bytte rammevanger og innerskjerm.

Greit å ha papirer på at jobben er gjort skikkeligt viss eg en gang skal selge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye Taffen22.

Gleder meg utrolig mye selv:) Går alt etter planen skal bilen ver klar i begynnelsen av Mai.

Men da må alt klaffe. Når bilen er rettet opp skal motorrommet lakkes, så blir motoren satt på plass igjen å da blir resten av bilen lakkert.

Så her må ting klaffe for at den skal bli klar til Våler 2013 og ikkje minst E30meet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerer du hele bilen eller? Ser bra ut dette;) var litt mere skade enn det først såg ut til men hodt du fikser den igjen;)

Har ikkje heilt bestemt meg, men trur det blir lakk på alt utenom sideskjørtene.

Ja det va meir en eg hadde trudd sjøl. Men er vel mye som du kunne hatt reddet, men når den først skal fikses opp er det greit at den blir i veldig god stand å ikkje noe halveis.

Da satser jeg på oppmøte både på våler og e30meet ;) fingers crossed!

Det satser eg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

God kveld:)

Da begynner det å nærme seg noe, bilen blei ferdig retta tirsdag 7/5, motorrommet blei lakkert onsdag 8/5. Det er blitt satt på ny girkasse, clutch,svinghjulslager, foring til mellomakslingen og motoren er kommet på plass igjen.

Mangler kun noen små ting nå før den er kjørbar. Målet va at den sko stå ferdig til vålertreffet, men det ser ut til at helligdagene ødlegger det :( Bilen skal inn å få seg ett nytt strøk med lakk på tirsdag, så skal fanger, skjerm og litt diverse settes på plass.

sc66ss87mg1kixfize6k.jpg

Er det noen andre som skal til våler ? Vi reiser nok onsdags kveld eller torsdags morgen alt ettersom hva tid BMW525ix kommer hjem fra sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...