torbfer Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Takker Glema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Gratulerer med skikkelig grom bil savner denne litt kan mann si, du må ta godt vare på den og om den får pustehjelp så blir det 110% det er igrunn kun det den mangler etter mitt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Takk for det Denne skal bli tatt godt vare på! Den hadde trengt litt pustehjelp, er ikkje så spreke Men først må eg få orden på registeret, så får vi se om det blir denne vinteren eller neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Høres bra ut, ser frem til og se denne igjen på treff og slikt neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ser frem til det eg og Gleder meg til sommer eg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Da er kjedestrammer bestilt Satser på den blir frisk etter dette:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kjøpte i samme sleng en BBS felg som eg skal prøve å lage ett bord av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Tok ett par bilder i fin været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Flott M5! Må få meg svart M5 emblem jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Bra den får stell må gnikke eksos stussene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Flott M5! Må få meg svart M5 emblem jeg også Takker ja syns det passer bra eg Har og svarte nyrer liggende som eg lure på om skal montere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Bra den får stell må gnikke eksos stussene Blitt vasket 3 gonger å eg har kjørt den 2 turer Idag hadde eg av fangerane og hadde den på bukk for å spyle den heilt ren før vinteren. Nå skal den kun kjøres te Haugesund på verkstede eg jobber og få byttet kjedestrammer og bunnpannepakning. Så blir den satt til vinterlagring i garasjen Har en del ting som skal fikses i løpe av vinteren, sånn at den er 100% til sommeren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Att du tør og kjøre med den med dårlig kjedestrammer fårstår ikke jeg. Du ødeleger alle ventilene om du er heldig. Går en ventil av ved møte med ett stempel raser du stempler, topp og muligens blokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har hatt verksted folk som skrur mye på bmw for å høre på det, og dei syns ikkje det er noe gale.. Kanskje det va eg som va litt over middels skeptisk. Kjørte den 100 meter, og nå skal den stå til eg får byttet den for å ver 100% sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Da va kjedestrammer byttet:) Den gammle såg noe sleten ut glømte kamera hima men har en kamerat som sender noe bilder av den gammle seinere. Hvilken olje skal eg bruke på maskinen? Hører forsatt litt rassling/tikking spess når olja blir skikkelig varm. Har og tenkt litt på ventil løfterene, først av alt trur eg at eg kommer til å justerere ventilene. Noen som har forslag til ka det kan være? Hvilken olje skal eg bruke? Tar i mot alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå