SigurdE36 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Må si dette virkelig er en flott bil, fineste farge kombo levert på e34 m5. Bra du har fått gjort den istand etter uhellet jeg ser du har hatt. Denne er også på lista over biler jeg gleder meg til å se på E30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Må si dette virkelig er en flott bil, fineste farge kombo levert på e34 m5. Bra du har fått gjort den istand etter uhellet jeg ser du har hatt. Denne er også på lista over biler jeg gleder meg til å se på E30meet Takk for det Det er da ikkje så veldig mye å se på Du har nå en veldig flott bil sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Jo takk, men ikke noe showbil det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Det begynner å dra seg til nå! Fikk fikset problemene med turtallet nå! Så nå venter eg egentlig bare på litt smådeler fra tyskland. Hovedlageret er under oppussning så det kan ta litt tid Kommer til å bytte hjul når eg får nye hjulbolter som passer til spacerene eg har kjøpt. Det er jo 20 forskjellige bolter som står på nå Har endelig fått brukt bilen litt nå, utrolig deiligt å endelig få litt glede av den! Fikk vasket den litt i motorrommet idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 traff deg med sykehuset i byn i dag, så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 traff deg med sykehuset i byn i dag, så bra ut Ja, såg det va deg når eg nesten va forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Skjer ikkje så mye her, har fått støypt grunnmuren til garasjen idag så har ikkje hatt så mye tid til bilen. Har nå fått listene oppforbi skilte å noen deksler er til lakkering så har ikkje montert noe. Har nå fått spacerene å hjulboltene så da kommer nok schmidt hjulene på i morgen. Tok noen mobil bilder idag. Ein effekt på mobilen eg kom borti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Må få frem den nydelige fargen bedre på bildene bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Må få frem den nydelige fargen bedre på bildene bare Ja men alle bildene eg har tatt er vel med mobilen... Skal få fikset noen skikkelige bilder når den er heilt ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Kjempefin Bra du ordnet den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Kjempefin Bra du ordnet den opp. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Kult med FS registrert E34 ;D og btw, vet du ET og bredde på kanten på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Kult med FS registrert E34 ;Dog btw, vet du ET og bredde på kanten på felgene dine? Kan sjekke det neste gang eg er på verkstedet. Heilt sikkert noen andre her inne som vet det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå