Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

har du prøvd og trille bilen litt frem og tilbake før du prøver og få den i gir?

Har prøvd det ja, får prøve litt meir i kveld.. Lurer på om den girsjalten på den nye kassen er litt annerledes.. At noe der tar borti kassen når staget til girspaken er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var de tre favorittbilene mine endelig samlet ja!. Herlige biler.

Funnet ut noe mer angående girkassen?

Hyggelig å høre!

Synd min er skitten på bildene :x sko bare lufte den en tur til per øivind, så såg me Ivar kjørte så måtte me stikke på jakt etter han :D

Har ikkje funnet ut så mye meir, får den i alle girene utenom 4 giret, den glir fint i 4 giret ved høgt turtall :roll:

Nydelig bil Torbfer, kjipt at du har plagdes så mye me den.. men håper virkelig den blir i dine hender.. å at det til slutt blir pustehjelp :)

Tusen takk for det BMW525iBoy!

Setter pris på tilbakemeldingene, det er utrolig kjedelig med plager heile tiden.

Har vert utrolig uheldige med alt eg har kjøpt også :( Men det er vel litt av sjarmen med en M bil, men hadde nå vert greit å fått kjørt den meir enn 80-100 mil i året da =P~

Eg har jo kjøpt inn en god del til pustehjelp, men eg må vær ærlig å sei eg ikkje har råd til det denne vinteren som kommer... Har lagt ut alt for mye i girkasser, lakk, motordeler osv.

Så har eg bygd en liten garasje nå, sjøl om det ikkje er veldig dyrt så koster det penger uansett :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt den?

Nei.

Men har en kollega som driver med import så det frister heile tiden med noe nytt.

Hadde egentlig planer om å selge denne sånn at eg kunne importere 335 E92.

Men den største grunnen er vel at eg ikkje har fått brukt den det 1 året å då blir eg lei.

Bilen står uansett fint på verkstedet mitt om den virker eller ikkje :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Høres bra ut. Synes den sto domsolgt på finn.no

Det gjore det, men ville bare ha annonsen liggende på Finn profilen min, viss eg sletter den forsvinner heile annonsen.

Men den blir nok i mine hender en stund til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikkje dei store oppdateringene her på en stund.

Bilen står nå uten kasse igjen, eg er lei nå så bilen blir nok stående noen mnd før eg begynner på den igjen.

Noen som har prøvd dette? http://www.turnermotorsport.com/p-3772- ... wheel.aspx ??

Tenker også å oppgradere clutch som tåler litt meir enn orginalt ?

Viss eg bruker dette svinghjulet eg har linket til, må eg da ha trykkplate til 3,6 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står nå uten kasse igjen, eg er lei nå så bilen blir nok stående noen mnd før eg begynner på den igjen.

Noen som har prøvd dette? http://www.turnermotorsport.com/p-3772- ... wheel.aspx ??

Viss eg bruker dette svinghjulet eg har linket til, må eg da ha trykkplate til 3,6 ?

eg byttet til det svinghjulet på min gamle m5 touring, litt rappere i gassresponsen på frirusing. eg byttet pga dobbelmasse dritet. må ha trykkplate fra 3.6 ja. det holder vel i massevis med 765 plate og org lamell på org effekt, da skal det ikke slure hvertfall under litt herjing. og du må bytte slavesyl eller kappe av pinnen litt på den du allerede har. hvis ikke presses de pinnene på trykkplaten for langt inn og tar i lamell, da blir det fæle lyder og i verste fall ødelagt trykkplate osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg byttet til det svinghjulet på min gamle m5 touring, litt rappere i gassresponsen på frirusing. eg byttet pga dobbelmasse dritet. må ha trykkplate fra 3.6 ja. det holder vel i massevis med 765 plate og org lamell på org effekt, da skal det ikke slure hvertfall under litt herjing. og du må bytte slavesyl eller kappe av pinnen litt på den du allerede har. hvis ikke presses de pinnene på trykkplaten for langt inn og tar i lamell, da blir det fæle lyder og i verste fall ødelagt trykkplate osv.

Tusen takk for godt svar! Har jo forsatt dobbeltmasse eg, men så kom eg over dette her. Er jo veldig billigt, fungerte det fint ? :( Kjøper eg slavesylinder til 3,6 då eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for godt svar! Har jo forsatt dobbeltmasse eg :( Kjøper eg slavesylinder til 3,6 då eller?

jess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...