Hopen Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jeg kjører det samme men min slurer litt ved herjing men har ikke orginal motor heller jeg da. Tror jeg skal bytte til sinter lamell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Tusen takk Kristian! Det har fungert fint for deg med 765 trykkplate og 3,6 lamell? Jepp, fungert helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Når vi er inne på dette med svinghjul, clutch , lamell og utløserlager.Snakket litt med koed å dei har jo : 765 trykkplata og SACHS Race lamellNoen som har peiling på hvordan denne Sachs Race lamell er til normal kjøring ? Orginal 3,6 lamell er gått ut av produksjon. Så fikk eg også en epost fra Koed om utløserlageret: kan hende du kan bruke det samme utløserlageret, men har hørt noen som har måttet bruke et som er litt høyere for å få dette til å passe på 3,8. Delenummer: 21511204525 er et 30mm utløserlager, mens det som er standard på 3,6 og 3,8 er 25mm.Noen som har prøvd dette? fungerer det med orginalt til M5 E34 eller må eg kjøpe et som er høyere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 med den sachs lamellen blir den veldig hard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Tenkte meg det.. Men hvilket utløserlager bruker du på din kristian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Det var vel originalt. Bilen er solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Okei, takk for svar igjen Kristian! Såg bilen din va solgt, men såg også at motor og gir låg til salgs? er det en gammel annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 neida, er vel ikke det hadde planer om et lite prosjekt, men så ble hele bilen solgt. så nå blir det bygd en ny bil til å ha det morro med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ahh, gratulerer med salget Ser ut som eg må kjøpe orginal clutch sett for å få tak i org lamell, men det blir jo nesten like billigt uansett.Fått opp motivasjonen igjen nå etter eg parkerte bilen inn for 3 mnd siden uten å vær innom garasjen. Så nå ser eg frem til 2014 med samme bil Dette er faktisk den bilen eg har hatt lengst nå (over 1 år) før har eg byttet 2-3 biler i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 med den sachs lamellen blir den veldig hard! hvordan blir den hard? det er vel trykkplaten som bestemmer hvor hard den blir. evnt slavesyl også. men bruker han org 3.6 deler der, så blir det ikke noe kluss. en oppgradert lamell har vel bare en forbedret sliteflate/grep enn en org lamell. kjør på med 765 trykkplate, oppgradert lamell og org utløserlager så har du noe som virker godt til herjing og bane. er min mening hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Det eg såg for meg va å kjøre med 765 trykkplate, den sachs race lamellen koed selger, orginal 3,6 slavesylinder.Men den må vær brukande til normal kjøring! Det meiner du går fint MPower?Bilen blir jo meir brukt til normal kjøring enn bane, men eg kommer jo til å kjøre litt på bane. Hadde vært greit å visst om den blei heilt ubruklig til kosekjøring før eg kjøper dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fy for en flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 det går jo på preferanser hva folk legger i en hard pedal. Jeg har 6 puck sachs lamel, og forsterka trykkplate - på min m52b28. jeg syns det er helt greit å kjøre med, fordi det er en kose/lekebil (som brukes stortsett hverdag) dama derimot, blir utslitt av å kjøre den. Det skal da også sies at jeg er ingen storsterkmann. Derimot han jeg kjøpte den av solgte den fordi det var alt for fælt for han, i hans e39. mao, smak og behag. - kjøp, og prøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Fy for en flott bil du har Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 det går jo på preferanser hva folk legger i en hard pedal. Jeg har 6 puck sachs lamel, og forsterka trykkplate - på min m52b28. jeg syns det er helt greit å kjøre med, fordi det er en kose/lekebil (som brukes stortsett hverdag) dama derimot, blir utslitt av å kjøre den. Det skal da også sies at jeg er ingen storsterkmann. Derimot han jeg kjøpte den av solgte den fordi det var alt for fælt for han, i hans e39. mao, smak og behag. - kjøp, og prøv Ja helt klart! Får se hva eg ender opp med! Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå