Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Blei litt jobbing idag, blei lei av å ligge på sofaen å se på tv ;)

Etter litt frem og tilbake fikk eg tak i alt eg trengte! Dagens innsats:
post-58181-0-09912900-1387834183_thumb.j

Måtte ha meg en liten luftetur med bilen, den har ikkje vert starta opp på 4 mnd nå! Så det va på tide og selvfølgelig startet den med en gang! Fy faen så deiligt det va med en liten luftetur, merket det va litt bedre med nytt svinghjul, clutch og girkasse...  Nå får eg slappe av resten av julen :D

Etterpå måtte den få seg en god vask  \:D/

post-58181-0-16514800-1387834223_thumb.j

post-58181-0-91348000-1387834580_thumb.j

Ha en fin jul folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Godt at denne endelig er "i live" igjen. Stå på og hold motet oppe Torbjørn, du aner ikke hvor heldig du er som har en slik grom sak, selvom du jaggu har vært uheldig nok også! Måtte 2014 gjøre all jobben vel verdt :) Deiligste BMWen i Norge uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er BBS RS repsa?

Må kje spør meg, følgte med bilen:) Blei vel kjøpt fra utlande en plass!

Ser faktisk veldig bra ut til å ver replica, mangen som trur dei er ekte når dei ser dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at denne endelig er "i live" igjen. Stå på og hold motet oppe Torbjørn, du aner ikke hvor heldig du er som har en slik grom sak, selvom du jaggu har vært uheldig nok også! Måtte 2014 gjøre all jobben vel verdt :) Deiligste BMWen i Norge uten tvil.

Det var da meeget hyggelige ord :)  Må bare glemme det gammla året, men nå er vi jo i 2014 så då blir det bra! 

Håper det er verdt det når sommeren kommer, tok meg en liten rolige kjøretur her for  2 veker siden for å teste om alt virket ok,  eg må jo sei det fristet å kjøre meir :)

Har også hatt litt vibrasjon på tomgang, som forsvant etter bytte av svinghjul! Så det har aldri sitt så lyst ut før  :headbang: 

Norges deiligste er vel å ta litt hardt i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, ekstra rå med disse felgene. Godt å se at ting faller på plass.

Takk for det, eg syns bilen kler dei felgene utrolig bra! Hadde ikkje vert den samme bilen uten dei :)

Bra du steller godt med denne,må være peneste e34 her inne;)

Den får bra med stell hos meg, det skal ikkje stå på det! Hyggelig å høre men det er mangen pene E34 er rundt i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va snø i noen dager, men eg klager ikkje på at det er tørre veier ute :)

Nei, jeg skulle aller helst fått på sommerdekka igjen jeg og, men nå har jeg jo solgt e39´n så :P Noen nye planer med bilen for sommeren da? Håper du slipper noe mer styr nå og får bruke den litt og nyte og eie den!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...