torbfer Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Blei litt jobbing idag, blei lei av å ligge på sofaen å se på tv Etter litt frem og tilbake fikk eg tak i alt eg trengte! Dagens innsats:Måtte ha meg en liten luftetur med bilen, den har ikkje vert starta opp på 4 mnd nå! Så det va på tide og selvfølgelig startet den med en gang! Fy faen så deiligt det va med en liten luftetur, merket det va litt bedre med nytt svinghjul, clutch og girkasse... Nå får eg slappe av resten av julen Etterpå måtte den få seg en god vask Ha en fin jul folkens Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Grattis med alt på stell:) Da venter vi bare på våren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Grattis med alt på stell:) Da venter vi bare på våren:) Tusen Takk ja er et par små ting eg skal gjør før det! men det er nå noen mnd igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Hvilket merke er BBS RS repsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Godt at denne endelig er "i live" igjen. Stå på og hold motet oppe Torbjørn, du aner ikke hvor heldig du er som har en slik grom sak, selvom du jaggu har vært uheldig nok også! Måtte 2014 gjøre all jobben vel verdt Deiligste BMWen i Norge uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Hvilket merke er BBS RS repsa? Må kje spør meg, følgte med bilen:) Blei vel kjøpt fra utlande en plass! Ser faktisk veldig bra ut til å ver replica, mangen som trur dei er ekte når dei ser dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Godt at denne endelig er "i live" igjen. Stå på og hold motet oppe Torbjørn, du aner ikke hvor heldig du er som har en slik grom sak, selvom du jaggu har vært uheldig nok også! Måtte 2014 gjøre all jobben vel verdt Deiligste BMWen i Norge uten tvil. Det var da meeget hyggelige ord Må bare glemme det gammla året, men nå er vi jo i 2014 så då blir det bra! Håper det er verdt det når sommeren kommer, tok meg en liten rolige kjøretur her for 2 veker siden for å teste om alt virket ok, eg må jo sei det fristet å kjøre meir Har også hatt litt vibrasjon på tomgang, som forsvant etter bytte av svinghjul! Så det har aldri sitt så lyst ut før Norges deiligste er vel å ta litt hardt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Det kom mye folk på verkstede i romjulen, noe som er veldig hyggeligt! Eg sko uansett bare legge et lag med voks på bimmeren.Greit med litt sosialt samvær Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Pen bil, ekstra rå med disse felgene. Godt å se at ting faller på plass. torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Bra du steller godt med denne,må være peneste e34 her inne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Pen bil, ekstra rå med disse felgene. Godt å se at ting faller på plass. Takk for det, eg syns bilen kler dei felgene utrolig bra! Hadde ikkje vert den samme bilen uten dei Bra du steller godt med denne,må være peneste e34 her inne;) Den får bra med stell hos meg, det skal ikkje stå på det! Hyggelig å høre men det er mangen pene E34 er rundt i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Luftet bilen en liten tur igår, sko snart tatt noen bilder med skikkelig kamera men husker aldri å ta det med meg..Ser ut som bilen er svart på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Lite snø med dere og ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Lite snø med dere og ser jeg Va snø i noen dager, men eg klager ikkje på at det er tørre veier ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Va snø i noen dager, men eg klager ikkje på at det er tørre veier ute Nei, jeg skulle aller helst fått på sommerdekka igjen jeg og, men nå har jeg jo solgt e39´n så Noen nye planer med bilen for sommeren da? Håper du slipper noe mer styr nå og får bruke den litt og nyte og eie den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå