Kristian Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 kjipt når sånn skjer! mye var det i depositum da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 kjipt når sånn skjer! mye var det i depositum da? 15.000kr, Det går heilt fint for meg eg kunne lagd sjau men det gidder eg ikkje, lettere å bare ha den sjøl til noen andre vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 ja regner med at du da beholder depositumet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Det som inngår i et depositum somregel så du fikk jo en gratis detailing om ikke annet da torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 ja regner med at du da beholder depositumet?? Jepp. Det som inngår i et depositum somregel så du fikk jo en gratis detailing om ikke annet da Stemmer det, tar det ikkje så tungt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Da er faktisk bilen solgt til en Bmw entusiast, trur faktisk han er her på forumet.Glad det endte sånn som dette, for han virker som en grei kar som har peiling på bil og skal ta vare på godbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå