Sindre.s.b Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen er senka bak , kan det gjøre at exenonlysene ikke lyser lenger en 10 meter?
Fire^^ Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 orginale xenon lys skal jo justere seg selv, om du ikke har defekt lykt eller defekte følere. Viss det er lenge siden det er skiftet pærer så gjør det stor forskjell å bytte de
Sindre.s.b Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 de justerer seg men det er veldig lite ... skal prøve å skifte pærer imorgen , kanskje det hjelper:) Noen pærer å anbefale ?
Fire^^ Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 du har jo biltema, men du får hva du betaler for jeg har bare hatt kinapærer å jeg har ikke noe negativt å si om dem
Sindre.s.b Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 så at den er senka skal ikke ha noe å si ?
Fire^^ Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 jeg trudde ikke det, men jeg er ikke sikker.
Robin L Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 mine justerte seg bort når jeg senket bilen også. men nye pærer kan bli natt og dag, det ble det hos meg. kjøpte på biltema til e39n. de funka fint i de 3 åra den gikk her i byen iaff. kjører wwme.com pærer på e38n. fungerer fint de også. og koster ingenting... du må sikkert flytte litt på følerarmen for xeon, eller justere de på lyktene. wurth har tilbud på osram pærer om dagen da trur jeg, om du vil ha skikkelige saker
Sindre.s.b Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 mine justerte seg bort når jeg senket bilen også. men nye pærer kan bli natt og dag, det ble det hos meg. kjøpte på biltema til e39n. de funka fint i de 3 åra den gikk her i byen iaff. kjører wwme.com pærer på e38n. fungerer fint de også. og koster ingenting... du må sikkert flytte litt på følerarmen for xeon, eller justere de på lyktene. wurth har tilbud på osram pærer om dagen da trur jeg, om du vil ha skikkelige saker Går bilen igjennom eu med senk ? og er det en stor sak å justere følerne ? Det ble justert på et verksted
Robin L Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 jeg ble stoppa på eu med senk på begge bilene. de justerte lyktene mine på eukontrollen også. så måtte jeg på bt for visning.. .
Sindre.s.b Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 nice får kjøpe meg noen wurth pærer imorra . Bra lys ?
Sindre.s.b Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 skrik ut om noen trenger orginal forsterker eller volumkontroll til e39 ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå