Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det kontakt med fartsgiver? på e34 går viskerne på sakte intervall når man står i ro og går som normalt når man kjører

Skrevet

Ledningen til spaken som du justerer vindusvisker farten med. Skulle ikke være vanskelig å komme til etter du har tatt av coveret under rattet. Ser sikkert ut som spagetti der, men se om du finner legningen som går fra spaken som du justerer farten med, kan være dårlig kontakter.

Skrevet

Hadde samme probleme på is'n min. fyfaen det var irriterende noen ganger. På interval ble det for lite utsikt, og på full var overdrevet fort :P

Skrevet

Mener styringsenheten for den fartsavhengige reguleringen av vindusviskerene sitter i instumentpanelet. Vet at når mitt instumentpanel døde var det konstant intervall bortsett fra på fullt slik du beskriver. Av og til hadde jeg samme problem også når instrumentene virket. Etter at jeg bytta hele instrumenthuset er problemet løst. :)

Skrevet

Ville ikke ha utelukket det for det om, kan jo prøve med det gamle i igjen. Leste om en, tror det var her inne, som fikk to nye speedometer der begge feilet. Men ikke vet jeg, hjelper bare til med forslag :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...