Alice Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 285 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Er det 30mm senk foran på Hartge fjærene? Driver og vurderer senk selv og denne er jo perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Enormt fin bil dette Får levert min F11 med facelift, M-pakke, Advantage-pakke, xDrive og shadowline inkl svart grill i slutten av mai...Liker virkelig felgene dine og er blitt anbefalt av flere (her inne også) å benytte meg av de.Valget står mellom BBS-felgene du benytter og Breyton som vist på bildet...Tror uansett at dette blir bra Kan jeg spørre hvor mye du betalte for senking av bilen?Har du bilder innvendig av bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Til info så står BBS-felgene i bestilling og jeg avventer senking (30 mm) til felgene er på bilen....BBS har noe problemer med produksjon av bakfelgen, og jeg har ventet i ca 2 mnd på disse og må kanskje vente 2 mnd til Men den som venter på noe godt, den......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Liten feil i tittel på tråden, burde vel stå 525 xd. ix brukes på bensin versjonene Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hei. Har du litt info om bredde og ET både forran og bak på disse bbs felgane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hei. Har du litt info om bredde og ET både forran og bak på disse bbs felgane? Disse er nok 9x20 ET29 og 10,5x20 ET35. De finnes også med ET24 i samme bredder. I tillegg finnes de i 8x20 ET36 og 9x20 ET44, men det er mer for 3-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Har fått disse montert på min 2014 F11 og er superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Har fått disse montert på min 2014 F11 og er superfornøyd Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Bilder? Heia Lover bilder denne uken. Bilen er i dag inne til senk og hjulstillingskontroll. xDrive er noe høyere enn vanlig M-sport, så senker den 30mm hele veien uten at dette blir noe ekstremt lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Jammen er det mørkt ute på kvelden.. Tok noen bilder, men de ble ikke mye bra i mørket da jeg har litt begrensninger med kamera i hånden.Link til diverse bilder her: http://bimmers.no/topic/790780-f11-520-2014-mod/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå