*MrB* Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har et sett (altså 4 stk) av nevnte dekk liggende. De er praktisk talt ikke slitt. (Kjørt med 1 sesong). Jeg har aldri kjørt på de selv, da de sto på et felgsett jeg skulle ha til vinterhjul, men det er jo ikke akkurat testvinnere dette. Så ærlig må man være. På den annen side, så duger de nok til sitt bruk. Dekkonline har ikke disse dekkene ser det ut som, men jeg har funnet nypriser på ca 800kr/dekk andre steder. Er åpen for bud. Må hentes i Bergen. Har dessverre bare et dårlig mobilbilde av ene dekket. Alle 4 er i samme stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Minerva,rotalla,autogrip,rockstone alle de er ett å samme dekk. Alle heter f105. Og kommer fra samme sammlebånd. De har kommet med en forbedret utgave f106 med like mange navn dekket kan sammenlignes med gode gammle nankang ns2. Like ok, men f105 er mer comfort pga mykere dekksider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ingen? Riktignok feil årstid, men disse går billig. Alt fra 500kr vurderes. (for alle 4 selvsagt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Graver frem denne igjen, da jeg snublet over dekkene i garasjen i går kveld. Nærmer seg så smått sommerdekkføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Lurer inn ett bud på 300kr jeg. Kan hente såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå