Gå til innhold

Korrekt pris F11 2011

mushkin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg får straks behov for mer plass (les barnevogn) og vurderer en F11 2011 520. Som absolutte krav har jeg (del)skinnseter, automat og navigasjon. Ser det ligger en del aktuelle på finn mellom 480 og 520, eksempelvis denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36474772

Hva bør jeg kunne forvente å faktisk få denne bilen for, er det i hele tatt noe prutningsmonn? Disse er vel importert fra tyskland og med oppgitt pris tar selger etter hva jeg kan skjønne en ganske frisk fortjeneste.

Jeg skal ikke bytte inn gammel bil i fall det er relevant.

Setter pris på innspill og dersom jeg har postet i feil underforum beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ett års gjenværende fabrikkgaranti kontra fire som en norsksolgt bil ville hatt bør du iallfall betale myyye mindre for en importert bil om du spør meg.

Det ser det for meg ut som man gjør også, men det virker som de forsøker seg meg et friskt påslag for å importere bilene. De koster så vidt jeg kan se 420-30 med norske avgifter fra DE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en annen side vil du i de fleste tilfeller få vesentlig bedre service om du kjøper en bil av en autorisert BMW-forhandler. (Noe som vel er litt av poenget?)

Det er så til de grader kjøpers marked på biler om dagen. F11 er en meget populær bil å importere, så det er bare å prute! 20k avslag + nye dekk er minimum av hva du bør kunne prute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med garanti er at forhandler ordner opp uten noe om og men da BMW betaler for jobben. Skal du bruke forbrukerkjøpsloven må du ofte mase litt om at du ønsker å reklamere.

Jeg mener BMW sin norske garanti er 100 ganger bedre en hva en forhandler kan gi deg med forbrukerkjøpsloven.

Dette er jo veldig subjektivt ment vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så til de grader kjøpers marked på biler om dagen. F11 er en meget populær bil å importere, så det er bare å prute! 20k avslag + nye dekk er minimum av hva du bør kunne prute.

Det er sant på en så dyr bil som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...