Breilid Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei Jeg er på jakt etter denne 51168202186, altså rammen rundt sigarett tenneren pga har kjøpt 2-din spiller. Så siden jeg er helt ny i BMW verden lurer jeg på hvor jeg kan få tak i den, fant den ikke på GS-bildeler. Og jeg forsto det slik at det er bare å klikke varmeapparatpanel rett inn, stemmer det? Håper på hjelp! Mvh Breilid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 HeiJeg er på jakt etter denne 51168202186, altså rammen rundt sigarett tenneren pga har kjøpt 2-din spiller. Så siden jeg er helt ny i BMW verden lurer jeg på hvor jeg kan få tak i den, fant den ikke på GS-bildeler. Og jeg forsto det slik at det er bare å klikke varmeapparatpanel rett inn, stemmer det? Håper på hjelp! Mvh Breilid Jeg var selv ute etter slik , å da sendte jeg mail til Gs der jeg fikk hjelp å de fant denne delen du trenger Ligger der , men er ikke lett å finne Send en mail til dem så har du delen i løpet av noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breilid Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det skal jeg gjøre, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 du kan kjøpe denne på ebay for under 200 kr... koster vel rundt 600+ hos gs (hvis du for rabatt der da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 du kan kjøpe denne på ebay for under 200 kr... koster vel rundt 600+ hos gs (hvis du for rabatt der da) Link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3-SERIE ... 4845d28c81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg har varme i setene , så dette passer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 seff gjør den det.. du bruke lille panelen fra ditt gamle den du for på gs er uten knapper... hvor alle knappene sitter er et eget del.. som er skrudd på fast bakfra:) så denne passer alle.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Litt dumt å linke til en for biler med rattet på feil side. Også kan det være verdt å huske på at det finnes to forskjellige typer knapper, den hver knapp har egen "ramme" rundt (lik den på bildet), og den der alle knappene sitter i samme "ramme". Disse passer ikke overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 dette var kun en eksempel er vel ikke vanskelig å finne en på ebay, når jeg fant en på sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 dette var kun en eksempel er vel ikke vanskelig å finne en på ebay, når jeg fant en på sekunder... Jo det er vanskelig. Du skal ha en før eller etter 2000 mod Du skal i tillegg ha en med eller uten røykpakke. Skal også ha en for venstrerattet bil Finnes på Ebay men pris lik vanlig Sjekk linken nesten nederst på siden. Legg merke til årsmodell og røykpakke. http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/u ... .htm#19101 Her er også varenr du ref. til http://www.schmiedmann.no/51168202186/p ... ummer.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 du må også passe på at den er for navi system, ellers blir den lik den som står orginalt i bilen den førte linken til ebay såg ikkje ut som var til navi, men helt vanlig der du kan sette inn "luken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå