Gå til innhold

Nord-Bingen Custom - Nå også på facebook -> s.6

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

I disse depresjonstider hvor intet skjer på bilfronten, så deler jeg noen ekspertknep på hvordan man lurer de beste damene på danselokalet:

Steg 1:

Steg 2 Johnny Bravo-edition:

haha, priceless... likte den første videoen :)

Ålreit den, men Johnny Bravo er sjefen! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russernes svar på Zumba? Legg merke til helikopteret som etter hvert kommer :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=KRTZ7nLYlUw

Ellers så har jeg demontert forstillinga på tds'n for bytte av bærearm, samt bestilt ny når jeg var heime en liten tur. Blir ellers ikke gjort noe særlig før i desember (etter eksamen) :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du selge e34en?

Pga studier som gjør at jeg ikke får brukt den. I tillegg handlet jeg meg touringen som er mer brukervennlig enn 524n med 4cm klaring under :P Men jeg tror jeg beholder 524n også, ikke mye som gjenstår. Har lagt ned så pass mange titusener at jeg sannsynligvis ikke får igjen mer enn en brøkdel av det den har kosta meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kikker på nettet etter nytt "understell" til E23, og det virker ikke som det er noe særlig annet enn bilstein tilgjengelig.

A: Hvordan er disse på over middels-senka biler? Noen som har prøvd?

B: Tips til senkefjærer med tüv som senker nok, spesielt bak? (Blir nok spesialsmidde foran for å ikke få heeeelt 7-serie IX)

Evt noe andre merker/alternativer å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nytt år og nye muligheter, og nye avsløringer fra garasjen over alle garasjer!

En av nyttårsønskene mine var å anskaffe seg Ford igjen, dvs bilmerket som var mitt første favorittmerke (og som alltid har ligget mer eller mindre i hjerterota)

Jeg ville helst ha en Sierra Xr4i ( to-dørs 2.8i V6), men de er sjeldne, så slo fra meg tanken , inntil den magiske datoen: 31. desember. BINGO! Jeg kom i kontakt med en svenske som hadde en slik bil stående, og vi avtalte å møtes i Østersund. [-o<

Bilen er bra teknisk, men stygg i lakken :)

Planer:

-16/17" hjul

-senk (fjærer og dempere pga coilovers har ikke tüv)

-gule lys

-hellakkering (trolig i bilens originalfarge)

+ alt noe småtteri som dukker opp

Bilder kommer etter hvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Henta meg busbil i helga, og for en tur det skulle bli! :lol:

110 mil, stoppa av åtte politifolk som jeg fryktet skulle gjeng-voldta meg, dårlig vær, fusking, følgebilen står igjen i Sverige osv. Helt sjukt :lol:

Nok om turen... Bilen er et nydelig smykke av en Sierra med en 2.0 pintomotor som har fått diverse turbopryler både inn og utvendig. Den har til og med "glory hole" for de med behov for å få grilla pølsa litt, gjøres riktig nok på eget ansvar! :wink: Den går på himelaga (e85), men står nå som sugemotor pga visning for forrige eier. Skal sette den sammen tilbake til turbomodus ei helg jeg kan få reist heim igjen, og så må jeg få mappet datajizzen på nytt :) Forhåpentligvis blir det mulig å lage litt lakris i sommer.. rekker nok ikke å få kjørt noe på isen med den i vinter pga skulegangen :x

552550_409899062425298_1037943499_n.jpg

552636_409899009091970_1325478407_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Følger med...

Vil det bli diskutert filosofi og Michael Jackson i denne tråden også?

@Pedi: 1969

@StaM: så lenge ubesvarte spørsmål eksisterer, kan de settes på dagsordenen. Filosofi er vel en dyd?! :lol: MJ er en legende.. jeg tipper han vrir seg i grav av å se at Justin Bieber får heltestatus. Autotune og IQ-sperre skaper musikkhelter i dagens samfunn, ikke kompetanse og individualitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...