PerHenrik Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dette har du peiling på! Flyttet over absolutt alt? Ledninger osv? Hvor stor garasje har du? Har ikke tilfeldigvis plantegninger på den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Flyttet over ALT ja:) garasjen er 10x7 meter, tja tegningen er vell bare utvendig, men har drager over løftebukken og "hems/kott" på sidene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg skal bygge en slik garasje.. Og din var hymsk lik den jeg har sett for meg opp i hue.. Tenkte jeg kanskje kunne tilbytt deg noen kroner for plantegninger se. Så hadde jeg sluppet å engasjere arkitekt. 10x70 er vel passe? Har du 2 eller 3 porter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Den m5'n ble überfresh. har planer om å bygge om en slik jeg også.men først bygge garasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Takk for det! Du kan få tegningene så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Kan jeg? Tusen takk for det. Sende mail på pm eller no slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 denne her blei utrolig deilig , blå kler e39 utrolig godt. dritbra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har bare papirtegninger på den, men er det godt nokk med ett bilde? Send meg ditt tlf nr på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ingen mulighet til scan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ag.bmv8 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lang tid brukte du ca på dette? Ellers et flott bygg:D garasjen var jo bare fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ja det lurer jeg på og.. Kategoriserte du å merket ting? Eller var det på feelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Grom M5! Helt rett fargevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå