Kattlikzm Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 ååååå!!!!! Den fargen er så fiiiin! :DDD. m5en altså . Får jeg spørre hvor mye du har brukt på bilen hittil? Da tenker jeg fra siden du kjøpte den til per dags dato. Og er du fornøyd med multimedia spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 ååååå!!!!! Den fargen er så fiiiin! :DDD. m5en altså . Får jeg spørre hvor mye du har brukt på bilen hittil? Da tenker jeg fra siden du kjøpte den til per dags dato. Og er du fornøyd med multimedia spilleren? Ja kjempe fornøyd med farge kombinasjonen ! Hehe! Har brukt nokk til å kjøpe ein orginal, men nå har eg fått bilen akkurat slikt eg ville ha den og ikkje minst godt øve heile bilen med nye lakk over absolutt ALT Og sjikkeligt med techtyl! Media spilleren har eg tatt ut for den fungerer ikkje slikt eg ville. Og bruker det originale nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 M5 en er til salgs! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46272419 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Da er felgene klar til å få nye skruer og dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Nydelige RS felger Hvordan er responsen på 5'eren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Nydelige RS felger Hvordan er responsen på 5'eren? Er mange som vil bytte men ingen biler som eg kunne tenkt meg.. håper helst på rent salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Såg du la ut M5 en litt etter meg Utrolig mangen som vil bytte og trur bilene deiras er dyppet i gull Ser ut som det er mangen som tar kontakt bare for dei har lite å ta seg til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerHenrik Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Såg du la ut M5 en litt etter meg Utrolig mangen som vil bytte og trur bilene deiras er dyppet i gull Ser ut som det er mangen som tar kontakt bare for dei har lite å ta seg til... Hehe! Ja, men det har vore noen fornuftige og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 grunnen til alle disse byttene er vel at det er få med cash og vanskelig med lån på eldre biler? uansett flotte biler du har! PerHenrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Så det var denne jeg la merke til på Finn.no i dag altså! Utrolig flott bil PerHenrik! PerHenrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå