vegardk Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 da har jeg skifta forskjerm, da den gammle så ut som den hadde vært med i en brann:P ble noen bilder og mye vas.satte ///M_stian på saken for å ta bilder. å i den formen som di her var i, ble resultatet slik. her har vi da mine "hjelpere", ///M_stian, sondreh og Helland.(type BLÅsøndag på di) Fjerning av gammel skjerm Fjerning av list og blinklys ny skjerm montert så måtte jeg se litt på hvorfor grøftlysene ikke funka, trodde jeg fant feilen, men desverre var det ikke bare denne kontakten som var gåen. får fortsette å feilsøke litt.
vegardk Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Har ett spm her. Noen som vet hvor mye jeg kan ta for 4xel.ruter med ledningsnett og brytere? Hva er en grei pris? Alt funker bra:)
vegardk Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 blå søndag å mandag! ble bra dette:) Fortjener begge dagene også
Haakjin Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Hvorfor ikke flytte over el vinduer til den nye bilen?
vegardk Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Er ingenting bestemt ennå, er usikker.
Pedi Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Er ingenting bestemt ennå, er usikker. LITT greiere med el vinduer enn sveivings da....
vegardk Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Har i dag sett litt på delebilen og demontert framdøra på førerside og framstolen, ledningene som går fra dør til karosseriet så bra ut(hører noen som sier at det ofte er ledningsbrudd der). Bytta også batteri og la om til vinterhjul på bilen som skal inn på pkk. i morgen (krysser fingrene)
vegardk Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Er ingenting bestemt ennå, er usikker. LITT greiere med el vinduer enn sveivings da.... Sant så sant
vegardk Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 litt bilder av demontering av dør på delebil
vegardk Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 daa har jeg vært på pkk. fikk 3 mangler å alle var 2`er feil. feil:1, rust i jekkfeste-innerskjerm feil:2. snurr på en bremseslange feil:3. blinklys venstre side foran funker ikke. har nå fiksa alle disse og er klar for etterkontrol i morgen:) noen bilder fikk jeg tatt før jeg ble tom for strøm:S
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Se der ja! Blir vel bil av dette igjen og, ser det ut for! Hvordan går det med øynene etter all sveisinga??
vegardk Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Soooooomer inn på max for å se hva du skriver :S
helland Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Skikkelige brae bilder, helt vidunderlig å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå