Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis jeg hadde ventet 7 uker måtte jeg nok oppsøkt psykolog i mellomtiden. Slapp av jeg sa ikke hva jeg hadde tenkt å gjøre, jeg sa hva jeg hadde lyst til for å uttryke hvor frustrert man blir når man får løgner servert på rad å rekke dag etter dag. Hvis du godtar slik kundebehandlig, be my guest, men det gjør ikke jeg.

Sende folk? Er du 14 år? Det trenger jeg nok ikke.

Jeg vet at sarkasme funker dårlig på internett, men jeg trodde da at det der var forståelig.

Ut fra hvordan du skriver så tipper jeg du er nærmere 14 år enn meg. Antagelig 17/18, nettopp fått deg bil og skal "pimpe" den meg nye lykter?

Uansett.... Du blir ikke tatt veldig seriøst på et forum når du skriver som du gjorde. Uansett om det var for å uttrykke frustrasjon eller ikke.. Ei heller om du skriver sånn etter magre 7 dager. Hadde du venta 3 uker så hadde kanskje folk sympatisert i større grad.. men 7 dager og en slik språkbruk, det hører ikke sammen. For all del, håper du får lyktene dine, men det er da grenser til hvilken kritikk et firma skal måtte motta...

Skrevet

Dagen før han sendte lyktene så skreiv jeg en SMS til han, der det sto "Hei jeg vil bare si ifra om at det er de lyktene på siden din med varenummer: bla bla... slik at du ikke sender feil." Selv om jeg allerede hadde fortalt han hvilke lykter jeg ville ha så ville jeg sende en ekstra påminnelse. Han svarte at det var i orden.

I dag fikk jeg den og til min ikke så alt for store forbauselse så har han sendt meg feil lykter, så det var nye 175kr i retur penger... Lurer på hvor lenge jeg må vente nå før noe skjer...

Utrolig skuffende.

Skrevet
Hvis jeg hadde ventet 7 uker måtte jeg nok oppsøkt psykolog i mellomtiden. Slapp av jeg sa ikke hva jeg hadde tenkt å gjøre, jeg sa hva jeg hadde lyst til for å uttryke hvor frustrert man blir når man får løgner servert på rad å rekke dag etter dag. Hvis du godtar slik kundebehandlig, be my guest, men det gjør ikke jeg.

Sende folk? Er du 14 år? Det trenger jeg nok ikke.

Jeg vet at sarkasme funker dårlig på internett, men jeg trodde da at det der var forståelig.

Ut fra hvordan du skriver så tipper jeg du er nærmere 14 år enn meg. Antagelig 17/18, nettopp fått deg bil og skal "pimpe" den meg nye lykter?

Uansett.... Du blir ikke tatt veldig seriøst på et forum når du skriver som du gjorde. Uansett om det var for å uttrykke frustrasjon eller ikke.. Ei heller om du skriver sånn etter magre 7 dager. Hadde du venta 3 uker så hadde kanskje folk sympatisert i større grad.. men 7 dager og en slik språkbruk, det hører ikke sammen. For all del, håper du får lyktene dine, men det er da grenser til hvilken kritikk et firma skal måtte motta...

Det er grenser på hvor mye en person skal tåle av dårlig kundeservice. Men jeg har ingen interesse av å sitte å forklare deg hvorfor jeg reagerer som jeg gjør.

PS: er nok 10 år siden jeg var rundt 17 år og har nok hatt bil like lenge, siden det interesserer deg såpass mye.

Skrevet

Returnerte varen Tirsdag 23/10-10. Så sier han at han skulle sende meg de riktige lyktene på Mandag 29/10. Men når dagen kom hørte jeg ingenting. Sendte melding, uten å få noe svar, samme på tirsdag. Tirsdag kveld sendte jeg melding om at han kunne returnere pengene jeg hadde sendt ham. Fikk svar litt senere at han skulle gjøre det, så får håpe han gjør det som avtalt.

Dette er det mest ubruklige firmaet jeg noen gang har vært borti.

Veldig useriøst.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd tok litt tid og om og men men han reduserte prisen med 1300kr så det gjorde ikke noe. Så jeg anbefaler han:)

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Han har alltid vært kjent for svindel å lureri... Fyren bor 20 minutter herfra å foreldrene bor 10minutt unna... Gått konkurs flere ganger å gjentatte rettssaker har han vært igjennom... Så dette er nok ikke mye å stole på... :-/

• 5 months later...
Skrevet

Verste eg noen gang har vert borti! Etter en bestilling i fjor høst, der delene var dårlig stand og elendig lakkering, har eg gjentatte ganger prøvd å fått kontakt med Per. Vi har laga nye avtaler men ingen av gangene blir dei holdt fra hans side! (Dokumentert på Mail) Ofte grunner er ferier osv. Har tatt kontakt med Oddleif Stensland (Leder) men oppstår samme problemene der. Ringte igjen 01.08.13 og fekk da beskjed at ingenting kom til å bli gjort med saken frå deres side, pgav bedriften plutselig holder på å gå konk!....(dei skulle returnere penger og sende nye deler) Forslag til hva jeg skal gjøre?

Anbefales Ikke!

Skrevet

Jeg bestillte en radiator og lister til lyktene mine med han.

Ventet i 3 månder på listene, radiatoren måtte jeg bare avbestille etter mye om og men.

Men guuuud hvor lang tid saker tok der, begynnte å lure om jeg ikke fikk tilbake pengene for radiatoren også.

ANBEFALES IKKE.

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...