asv Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Hvis jeg hadde ventet 7 uker måtte jeg nok oppsøkt psykolog i mellomtiden. Slapp av jeg sa ikke hva jeg hadde tenkt å gjøre, jeg sa hva jeg hadde lyst til for å uttryke hvor frustrert man blir når man får løgner servert på rad å rekke dag etter dag. Hvis du godtar slik kundebehandlig, be my guest, men det gjør ikke jeg.Sende folk? Er du 14 år? Det trenger jeg nok ikke. Jeg vet at sarkasme funker dårlig på internett, men jeg trodde da at det der var forståelig. Ut fra hvordan du skriver så tipper jeg du er nærmere 14 år enn meg. Antagelig 17/18, nettopp fått deg bil og skal "pimpe" den meg nye lykter? Uansett.... Du blir ikke tatt veldig seriøst på et forum når du skriver som du gjorde. Uansett om det var for å uttrykke frustrasjon eller ikke.. Ei heller om du skriver sånn etter magre 7 dager. Hadde du venta 3 uker så hadde kanskje folk sympatisert i større grad.. men 7 dager og en slik språkbruk, det hører ikke sammen. For all del, håper du får lyktene dine, men det er da grenser til hvilken kritikk et firma skal måtte motta...
Kjennern Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Fjernet navn. Les forum regler: viewtopic.php?f=9&t=1547
zer0 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Dagen før han sendte lyktene så skreiv jeg en SMS til han, der det sto "Hei jeg vil bare si ifra om at det er de lyktene på siden din med varenummer: bla bla... slik at du ikke sender feil." Selv om jeg allerede hadde fortalt han hvilke lykter jeg ville ha så ville jeg sende en ekstra påminnelse. Han svarte at det var i orden. I dag fikk jeg den og til min ikke så alt for store forbauselse så har han sendt meg feil lykter, så det var nye 175kr i retur penger... Lurer på hvor lenge jeg må vente nå før noe skjer... Utrolig skuffende.
zer0 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Hvis jeg hadde ventet 7 uker måtte jeg nok oppsøkt psykolog i mellomtiden. Slapp av jeg sa ikke hva jeg hadde tenkt å gjøre, jeg sa hva jeg hadde lyst til for å uttryke hvor frustrert man blir når man får løgner servert på rad å rekke dag etter dag. Hvis du godtar slik kundebehandlig, be my guest, men det gjør ikke jeg.Sende folk? Er du 14 år? Det trenger jeg nok ikke. Jeg vet at sarkasme funker dårlig på internett, men jeg trodde da at det der var forståelig. Ut fra hvordan du skriver så tipper jeg du er nærmere 14 år enn meg. Antagelig 17/18, nettopp fått deg bil og skal "pimpe" den meg nye lykter? Uansett.... Du blir ikke tatt veldig seriøst på et forum når du skriver som du gjorde. Uansett om det var for å uttrykke frustrasjon eller ikke.. Ei heller om du skriver sånn etter magre 7 dager. Hadde du venta 3 uker så hadde kanskje folk sympatisert i større grad.. men 7 dager og en slik språkbruk, det hører ikke sammen. For all del, håper du får lyktene dine, men det er da grenser til hvilken kritikk et firma skal måtte motta... Det er grenser på hvor mye en person skal tåle av dårlig kundeservice. Men jeg har ingen interesse av å sitte å forklare deg hvorfor jeg reagerer som jeg gjør. PS: er nok 10 år siden jeg var rundt 17 år og har nok hatt bil like lenge, siden det interesserer deg såpass mye.
zer0 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Returnerte varen Tirsdag 23/10-10. Så sier han at han skulle sende meg de riktige lyktene på Mandag 29/10. Men når dagen kom hørte jeg ingenting. Sendte melding, uten å få noe svar, samme på tirsdag. Tirsdag kveld sendte jeg melding om at han kunne returnere pengene jeg hadde sendt ham. Fikk svar litt senere at han skulle gjøre det, så får håpe han gjør det som avtalt. Dette er det mest ubruklige firmaet jeg noen gang har vært borti. Veldig useriøst.
motocross4 Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Jeg er veldig fornøyd tok litt tid og om og men men han reduserte prisen med 1300kr så det gjorde ikke noe. Så jeg anbefaler han:)
zer0 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Ville vært litt forsiktig med å anbefale denne karen da du kan jo se hvor mye problemer han skapte for meg.
rolf m3 Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Han har alltid vært kjent for svindel å lureri... Fyren bor 20 minutter herfra å foreldrene bor 10minutt unna... Gått konkurs flere ganger å gjentatte rettssaker har han vært igjennom... Så dette er nok ikke mye å stole på... :-/
Einevolln Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Verste eg noen gang har vert borti! Etter en bestilling i fjor høst, der delene var dårlig stand og elendig lakkering, har eg gjentatte ganger prøvd å fått kontakt med Per. Vi har laga nye avtaler men ingen av gangene blir dei holdt fra hans side! (Dokumentert på Mail) Ofte grunner er ferier osv. Har tatt kontakt med Oddleif Stensland (Leder) men oppstår samme problemene der. Ringte igjen 01.08.13 og fekk da beskjed at ingenting kom til å bli gjort med saken frå deres side, pgav bedriften plutselig holder på å gå konk!....(dei skulle returnere penger og sende nye deler) Forslag til hva jeg skal gjøre? Anbefales Ikke!
Alexander.V Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Jeg bestillte en radiator og lister til lyktene mine med han. Ventet i 3 månder på listene, radiatoren måtte jeg bare avbestille etter mye om og men. Men guuuud hvor lang tid saker tok der, begynnte å lure om jeg ikke fikk tilbake pengene for radiatoren også. ANBEFALES IKKE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå