jojr Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har BC knapp på hendelen som jeg har hatt på alle andre E39 På de andre har jeg brukt senne til å bla mellom samt å nullstille de forskjellige funksjonene i kjørekomputer. Nå har jeg prginal Navi og et utvidet display(hvor blant annet feil ved bilen kommer opp) Kan nullstille alle funksjonene på kjørekoputer med høyre knapp på navi. Men trykker jeg BC knappen på hendelen er det ingen ting som skjer hos meg. Hva skal den kunne gjøre i mitt tilfelle? Vil neppe tro den bare skal være der.
Ballder Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 På e36'n jeg hadde så bladde man rundt i menyene med den knappen.
jojr Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 På e36'n jeg hadde så bladde man rundt i menyene med den knappen. Ja som sagt har jeg bladd med den i menyen på alle bmw jeg har hatt med lien eller stor kjørkomVIputer, men her er den helt død, å lurer på om det er fordi jeg har orginal Navi
Kjell Z3 Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Kanskje du må velge hva den skal vise i displayet og at nå er ingenting valgt? På EN 91 mod E34 med stor computer jeg hadde kunne jeg velge hvilke og hvor mange funksjoner jeg ville bla gjennom med blinklysspaken. Har du ikkke bruksanvisning? Se om du finner på nettet om du ikke har.
Toby91 Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 min har original navi, å jeg blar i forskjellige funskjoner slik som stoppeklokke, antall km igjen til fylling, klokke etc.. 4:3 navi vel og merke:)
jojr Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 min har original navi, å jeg blar i forskjellige funskjoner slik som stoppeklokke, antall km igjen til fylling, klokke etc.. 4:3 navi vel og merke:) Alle de funksjonene står fremme på skjermen da jeg har den store. men skulle kanskje ha kunnet bla mellom de allikevel, nullstilt også med BC knappen. Den er rett å slett gåen kanskje
Alpejohn Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Prøv og hold inne BC knappen i 6-7 sek, da skal det komme opp en meny på navi hvor du kan huke av hvilken info du vil ha i speedometeret. Om ikke denne kommer opp er nok knappe gåen.. Eller det er noe som er feil en annen plass. Men lett å tenke at det er knappen da..
jojr Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Kommer ikke noe opp når jeg holder knappen inne desverre, så i instrumenpanelet er det kun reaksjon når jeg bytter radiokanal, trykker RT knappen og kan bla i telefonnummer og når den sier fra om feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå