Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe av det, hatt den i 6 mnd! Var bare ikke helt fornøyd med karte som med følgde, byttet den ut med Igo ! Og den likte jeg heller ikke ;) så gikk bare tilbake til syngic map!! For endelig optimal nytelse av hk anlegget noe jeg ikke fikk med org spilleren !!

Skrevet

Har selv hatt standard anlegg med navi i en -04 E46 og det var rett og slett elendig lyd. Jeg er veldig opptatt av lyd inne i stua og mener at det uansett er for mye støy i en bil, feil proposjoner etc. til at det er vits i å bruke penger på godt anlegg i bil, men anlegget i E46-en var rett og slett ikke bra. Men, jeg overlevde i 4,5 år med bilen der jeg brukte pengene på lyd i stua og ikke bilen uansett så det går jo an ;)

Skrevet

Vel jeg valgte spilleren fra eonon , bla pga pris ! Og dermed syns jeg det ble god investering ! Dynavin koster en del mye og leverer mer å mindre det samme! Betaler ikke for merke, betaler for det jeg vil ha ( lyd, navi ) og det fikk jeg ! Derfor anbefaler jeg eonon spiller til alle fremfor dynavin!

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...