Gå til innhold

Er anlegget i E46 bra?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke opplevd noe av det, hatt den i 6 mnd! Var bare ikke helt fornøyd med karte som med følgde, byttet den ut med Igo ! Og den likte jeg heller ikke ;) så gikk bare tilbake til syngic map!! For endelig optimal nytelse av hk anlegget noe jeg ikke fikk med org spilleren !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt standard anlegg med navi i en -04 E46 og det var rett og slett elendig lyd. Jeg er veldig opptatt av lyd inne i stua og mener at det uansett er for mye støy i en bil, feil proposjoner etc. til at det er vits i å bruke penger på godt anlegg i bil, men anlegget i E46-en var rett og slett ikke bra. Men, jeg overlevde i 4,5 år med bilen der jeg brukte pengene på lyd i stua og ikke bilen uansett så det går jo an ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg valgte spilleren fra eonon , bla pga pris ! Og dermed syns jeg det ble god investering ! Dynavin koster en del mye og leverer mer å mindre det samme! Betaler ikke for merke, betaler for det jeg vil ha ( lyd, navi ) og det fikk jeg ! Derfor anbefaler jeg eonon spiller til alle fremfor dynavin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...