bad_ip Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Hei, skal bytte fjærer bak på e34 520 touring 92 modell. Sitter mutteren rett under dekselet der setebeltet går inn ? I så fall hvordan får jeg det av ? Håper på raskt svar
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 du må bare begynne å skru, alt må vekk egentlig så må du også løsne de her: råder deg til også å handle inn tårnlagre, skåler og demperbuffre: før du begynner, da disse kan være i så dårlig forfatning at du må bytte disse uansett, siden du ikke skal bruke demperene må du kappe de, slik : så kutter du vekk gummien med en kniv slik: slik, ikke gå i min felle, var uten bil i 2-3 uker først forde den første leverandøren bare utsatte og utsatte leveringstiden, bestilte varene fra GS bildeler og fikk delene dagen etter Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bad_ip Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Tusen takk for en bra guide kom ikke så langt i dag allikavel... ble stående med de jævla casterstagene som satt noe helt for jævlig. Jeg har forresten tenkt å bruke demperne siden de ikke er så gamle. Har en fjær som er knekt så må bytte disse for å få den eu-godkjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå