Tom K Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har kjøpt nye vinterdekk uten å være helt sikker på bredden på de gamle, ganske klønete gjort egentlig, så nå sitter jeg her med 225/55x16 som skal på 6,5" felg, jeg er klar over at det blir feil med speedometeret men blir dekka for brede for de "smale" felgene ? Det sitter 205/55 på felgene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 De går på, men blir ikke lekkert å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Regner med at det vil bli ganske ballongaktig ja, men det får heller gå, er ikke så veldig jålete når det gjelder vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Riktig dimensjon på disse felgene er vel 225/50-16 dekk. Dette er iht. BMW på minimum 6" felger. Jeg tror ikke at man visuelt kan se en stor forskjell i forhold til 6,5" felger. Det er nok heller høyden på dekkene som kommer til å skille seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Dette er Audi A4 Quattro felger, original dimm på vinterdekka er 205/55 men så lenge det ikke subber så får det heller gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Dette går ja, og om du er mindre kritisk til utseende på vinterhjul, er det bare å kjøre på. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Selv om bilen er fabrikksenket så er det nok plass til litt ekstra gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå