Ulf64 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Fikk ordna litt i helga ! Sveise meg ferdig foran i gulvet også har Rune fortsatt endel med pussinga som han har tatt på seg og jaggu fikk vi satt sammen ei karosseri snurre av no dill dall vi hadde på verkstede
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 godt du holder bruno i arbe. blir bra detta. lykke til meg skrapinga HAHAHAHAHAH
Ulf64 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 godt du holder bruno i arbe. blir bra detta. lykke til meg skrapinga HAHAHAHAHAH ja må passe pån vettu ) jo takk du må si jeg gleder meg til den delen ....
Ulf64 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Da var fagbrevet i boks og !!! så da får jeg brukt litt mer tid på stakkars e30'n som har stått my stille idet siste
Ulf64 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Skjer litt her åå! Ferdig med å skrape tektyl og rustsveising. Blei et noen hull til når tektylen blei borte. Å skjært vekk det som skal bort og kitta litt... Så da er neste å sandblåse alt som er brunt å pusse over hele bilen under og få på epoxy grunning. Og sprøyte på med blått:) Skal sveise i ei plate i reservehjuls brønn før jeg grunner og lakkerer og da Har også sandblåst deler av bakstillinga og forstillinga og det blir pulverlakert svart denna uka. Fikk tilbud om et sett med startech baklykter og så da klinte jeg til. Så blir vel ei bestilling til GS og Koed om kort tid og. - powerflexx foringer - hjulagere - fembolt m3 nav bak. - ksport drifting coilovere e36 - pluss pluss pluss
helgeb Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 blir bra dette, men som sagt før se å få på et "motorsport tak" når du først er i gang
Ulf64 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Noen bilder. Fikk lufta god bilen såvidt ut av garagen og Slang med bilde av crossern jeg kjøpte meg forige mnd og
Ulf64 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 blir bra dette, men som sagt før se å få på et "motorsport tak" når du først er i gang Ja Helge ! Det har jeg tenk mye på etter du snakka om det Må spøre Dansken da kanskje høhø
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Du går grundig til verks ser jeg, gleder meg til flere updates her
Ulf64 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Skal ha avtagbar front så skar av den som var der. Så får finne på no lurt når jeg ska lage ny. Noen som har no bra tips ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå