helgeb Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Så en detaljert tråd om avtagbar front, mener der var på bmwccn sine sider, Harald Thorud ?
Ulf64 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Så en detaljert tråd om avtagbar front, mener der var på bmwccn sine sider, Harald Thorud ? Oki får glane litt
Ulf64 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Sånn ble bak og forstilling etter pulverlakert. Veldig fornøyd
Ulf64 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 den ligger i prosjekttråden hans her også. Hva hetern innpå her a ? Søkte jeg men fant ikke noo
SpiXi Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 liker det jeg ser angrer så sykt på at jeg ikke pussa og lakerte bakstillinga på bilen min. når jeg ser at andre folk har gjort det
Ulf64 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Fikk smelt opp en skillevegg som jeg skal kle igjen med Carbon plater
Ulf64 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Eyo, skjer litt smått ! Fikk tak i originale tårnstivere fra e30 cabriolet av Helgeb. Og fikk tilbud av en kompis om å kjøpe bensin systemet hans fra han skyline R32 Som jeg slo til på! Så da har jeg litt og bygge av
Ulf64 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 Hollo! Får komme med en liten update! Har stått litt stille nå. Men har jobba mye overtid å helger for og få inn litt cash. Har handla inn litt små deler og litt store deler! Kjøpt k/sport bremser foran og bak, bbs felger, akg shifter, e30 m3 NAV bak med 5 bolt plusspluss Bestilt : k/sport drifting koilovere Bur bygging hos Marius Gramford i juni/juli Alu foringer i bakstillinga Bensintank og div til bensin systemet Og karbon tak ! Har begynt å skjære ut det gamle med luke. Blir m3'n solgt nå i nærmeste framtid blir det innkjøp av S54b32 snart og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå