The Edge Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Lurer på å skifte standardspeilene på min e39 til m5 speil. Originale m5 speil koster jo skjorta og vel så det, så vurderer også replica speil. Noen som har erfaring med replica m5 speil fra ebay eller fra Koed ? Disse finnes jo på ebay, blir ca 220 usd med frakt pluss evt. moms og toll. Det er jo ikke ille, men spørs hvordan de ser ut i forhold til originalen og passform på foten osv. http://www.ebay.com/itm/96-02-BMW-E39-525I-528I-M5-POWER-FOLDING-SIDE-MIRRORS-/121002456236?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2c4ef4ac&vxp=mtr Noen som har kjøpt lignende?
Kennethe34 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg har koed replicaspeilene. Bra passform om man bryter litt på de mens man skrur de fast Kvaliteten virker bra, har ikke vært plaget med noe. Varme og justering fungerer som det skal.
The Edge Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg har koed replicaspeilene.Bra passform om man bryter litt på de mens man skrur de fast Kvaliteten virker bra, har ikke vært plaget med noe. Varme og justering fungerer som det skal. Takk for tilbakemelding. Speilene dine ser da helt greie ut uten at jeg har sett nærbilder. Sabla flott bil forresten
The Edge Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 ebay.com Ja, jeg har funnet masse speil på ebay, men det er jo nettopp kvaliteten på disse jeg spør om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå