Nytern Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, er det ikke typisk.. Noen dager før EU og vips, der ramla varmeskjoldet ned på eksosen midt under bilen (318tds). Da er spm, er det ok å kjøre ei stund uten dette? Ser ikke for meg at jeg gidder å jallamekke det på plass igjen før EU, da kjøper jeg heller ett helt ett en annen gang..
Sturmtiger Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Tar ikke lang tid før varmen fra eksosrøret kommer igjennom den tynne stålplaten rett under deg. Det kommer til å bli litt varmt under føttene dine.
Daniel l Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg kjører uten varmeskjold for å holde teppe fint og tørt, kansje det blir litt for varmt? Har gått fint for min del i flere mnder, e30 vel og merke.
FredrikWake Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Tar ikke lang tid før varmen fra eksosrøret kommer igjennom den tynne stålplaten rett under deg. Det kommer til å bli litt varmt under føttene dine. Det høres ikke akkurat dumt ut med golvvarme i bilen? Eller?
Lars89 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Tja. Kommer an på hvilket skjold som er ramla av. Eksosen blir jo kaldere jo lengre bak den er. Ikke noe vits å ha det over bakpotta f.eks.
Nytern Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Fra bak forseter og videre bakover. Hvor varm blir dieseleksos egentlig? Eksosbandasje kunne vært noe.. Etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå