Vegipi Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Haha.. Nei, men fin bil fine planer også men når du kjører med sånne felger kunne det vært fint med bitre litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Pen bil, men har dere så dårlige veier så hadde jeg i alle fall IKKE gått for 20". Ser heller ikke bra ut uten noe særlig senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Vurdere å senke den nå, hvor mye mener dere ? millimeter foran og bak Lurer også på va facelift går ut på, synes e90 med facelift blir mye finere Men ser ikke ka som er gjort -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Carbon tak! Legging av carbon tak, samt montering av bakrute senker, vinge og haifinne Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwNinja Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Carbon tak!Legging av carbon tak, samt montering av bakrute senker, vinge og haifinne Flere bilder kommer [ Bilde ] no sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Diskre senk (kanskje med senkeskåler foran) og 20" er ikke noe problem.. At du har dårligere veier enn her ute jeg bor har jeg vanskelig for å tro. Jeg kjørte 20" på min uten problemer i det heletatt! Forresten, du bør gå for 285.25.20 bak, slik at du unngår at dekkene subber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Fin bil Blir spennende å se hvordan den blir når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå