Hopen Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hei! Har 5stk av disse felgene, en ekstra 8,5 felg. Den ene bakfelgen er sprukket 4 steder på innsiden, men er rettet, sveiset og balansert så har ikke merket noe problemer. Det står på dekk med bra møster. Vurderes solgt, kom med bud. Bilder finnes i prosjekttråden min i signatur Har også et sett med 8,5x18 10x18 m-parallel felger med bra dunloop sp 9000 bakdekk og dårlige framdekk som også vurderes solgt. Kan være intr i å bytte begge i noe gromme felger til e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har du noen litt bedre bilder? Er de bra i lakk og kanter, eller må de pusses opp og ordnes kantkjøringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 oz eller m-parallel? har de liggende i en garasje, skal få tatt bilder når jeg får mulighet. Noen sår er det men ikke noe store skader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Beklager, tenkte på OZ felgene. Edit: Vet du hvor breie ytterringene er på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Det vet jeg desverre ikke uten å se på de, men kan måle når jeg skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ok. Den er god. Er vel tredelte disse? Om man skulle måtte gjøre om litt på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jepp, de er nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Flotters. Gi en lyd da du har en update med tilstandsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Pris ser du for deg på oz hjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Usikker, men åpen for bud Må ikke selgge bare så det er sagt, kunne bare tenkt meg noe annet. Kan gjerne bytte begge felg settene mot et sett med gromme hjul til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 5500kr for m-paralell og 8500kr for ACS(5 felger) da? M-Paralell er det brukbare dunnloop sp9000 dekk bak, og de fram bør byttes. På ACS er det egentlig gode dekk, bare slitt litt i innerkant bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Innpress på OZ hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 De småsårene som kan ses på kanten er ikke dype, så ikke like ille som ser ut til på bildene. Vil tro at det går ann å pusse bort. Ang den svieset felgen så er jo disse delbar og mulig å skifte innerringen, men jeg har ikke hatt noe problem med den. kjøpte de med sprukket felg, og fikk rettet den på wheelie i trondheim og deretter sveiset. Den 5 felgen har ikke dekk, men den er polert og ser penere ut enn resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå