Kennethe34 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Skifter jobb om ett par mnd (bilmekaniker) og går fra en arbeidsplass der bedriften eier verktøy til en plass jeg må ordne med verktøy selv. Så jeg lurer på om noen har tips til hvor kjøpe komplett skap til en fornuftig pris? Kriterier: God kvalitet IKKE kamasa (dårlige erfaringer) Grei løsning på skapet Er veldig fornøyd med Zebra (Würth sitt merke), men det er jo ikke direkte billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Har også gode erfaringer med Zebra verktøy. Würth er også veldig serviceinnstilt. Tengtools og KCL har jeg også veldig gode erfaringer med, men det er jo vogn med skuffer som kan være litt upraktisk når man er bilmekaniker i kampens hete. Industri & Anlegg i Harstad selger en god del verktøyskap som heter Licota som visstnok skal være ganske rimelig, har ingen erfaringer med det men hører at det skal være ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fikk ny verktøyvogn fra SM Produkter på verkstedet jeg jobber nå. Brukt den ca et halvår. Har fungert veldig bra. Tåler mye og "biter" godt. Betydelig bedre enn biltema som jeg brukte før ihvertfall. Vet endel er fornøyd med Teng Tools også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har hørt mye bra om Teng Tools jeg også. Skal sjekke ut SM Produkter også, takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Første bud er å ta deg en runde rundt å kjenne på hvordan verktøyet er ergonomisk. Nøkkelverktøy som du bruker mye må være ergonomisk behagelig. Alt kommer ann på hvor store hender du har, hvordan du liker å holde skralla, og venstre/høyrehendt. Å ha en skralle som ikke ligger optimalt i hånda er starten på et jobbskifte. Generelt merker du at alt går glattere i sammenføyinger og frakoblinger på dyrere verktøy. Bacho f.eks, stor stor forskjell i "fastheten" på verktøyet. Men når du skrur merker du ingenting mot Biltema, det er nå min erfaring. Du betaler for smidighet og forutsigbarhet. Teng Tools har jeg sånn så som så erfaring med, føles å være noen hakk over Biltema. Bacho, Polar og Ironside har enda til gode å gjøre meg sint. Dog bruker jeg Biltema 100% på alt av fast og leddnøkler uten problem. De har så mye forskjellig utvalg, og til en kongepris. Og de skrallefastnøklene... \:D/ Har sikkert spart meg for timesvis av å bare knote ut en vanskelig plassert skrue i 10 ganger tempoet. Du skal vel også ha litt luftverktøy du som skal skru på stoppeklokke, så der må du ta deg en skikkelig kikk på service og deletilgang. Ser forøvrig at Biltema har fått ut fingern og adressert deres dårlige kit-skralleforlengre med quick shift mulighet: http://biltema.no/no/Verktoy/Handverkto ... ger-71263/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 BMWCCN har rabattavtale med Wurth. Du kan også høre om din arb.giver har rabattavtale med noen verktøyleverandører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har verktøyskap fra Licota som jeg handlet hos Sealey Norge. Kjempefornøyd.. og det til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bruker Sonic Verktøyvogn m/ 248 stk verktøy koster en 15 000 + moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 teng tools uten tvil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Dyrt verktøy som egentlig er biltema verktøy, tja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Dyrt verktøy som egentlig er biltema verktøy, tja haha biltema du lioksom kvalitet koster litt ja, men sån er det med alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Dyrt verktøy som egentlig er biltema verktøy, tja haha biltema du lioksom kvalitet koster litt ja, men sån er det med alt Er samme skralle på Biltema som Tengtools bare tengtools skalla koster 4 ganger så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 fordi den ligner er d jo en helt anen kvalitet da! blir jo som å sammenligne orginal og uorginale deler d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumen Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 SM Produkter helt klart . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 fordi den ligner er d jo en helt anen kvalitet da! blir jo som å sammenligne orginal og uorginale deler d Nei det er faktisk fra samme fabrikk, dog ikke alle biltemaskrallene; Tengtools her såklart helt ok verktøy det Men syns ikke det forsvarer prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå