big-p Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hei, Er det noen som har fått til å spille musikk fra Samsung galaxy S2 via bluetooth og/eller usb? Hvis jeg svitsjer over til usb får jeg bare opp meldingen om no track e.l. Bluetooth fungerer over telefon, så da må det være mulig å få musikk gjennom der også. Jeg har BMW 3-serie touring 2011 med BMW Professional bilstereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 At bilen har bluetooth handsfree betyr nødvendigvis ikke at du kan spille musikk via bluetooth. Dette kommer helt an på hvilket utstyr bilen ble levert med fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenjo Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Jeg har samme spiller og telefon, og kan enkelt koble opp og streame musikk med bluetooth. Men spille fra telefon med usb er ikke mulig. Sett i utstyrslista om du har streamingmodifikasjon for musikk installert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå