Kim-A_84 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Blitt av ccw hjula ? Di står på enda var bare min bror som skal selge felgene sine. så da måtte jeg stille med model så han får vist hvordan felgene ser ut på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Aaah.. Det var godt ccw hjula sitter jo som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Lyst til å lakke den? Er det virkelig nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Lyst til å lakke den? Er det virkelig nødvendig? ja den trenger en liten oppfriskning av lakk men ikke noe problem når man har to brødre som er lakkerere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 får vel slenge ut et lite bilde da må vel snart bite i det sure eple og selge godbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Selge ??? Whyyy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Selge ??? Whyyy? Skal kjøpe hus og pusse opp det så da vil jeg heller bruke tid og penger på det å heller kjøpe e30 senere en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Vurderer å selge e30'n til noen verdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå