Pink Panter Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 jeg har ikke interiørlys i bilen... blir mer og mer irriterende jo mørkere det blir ute... haha jeg har ikke funnet noen som har samme problem som meg enda... (link meg gjerne hvis noen har samme feil og rettet opp i det!) bilen er forresten en 520i e34 1993 mod men jeg har funnet ut dette: Instrumentpanel/Interiør: Sikring F22, F23, F37. alle er byttet! Biler fra og med slutten av 1993 har ZKE-IV Hovedmodul som styrer interiør-belysningen, denne er plassert bak hanskerommet. hvordan får jeg sett om denne er i orden??? og er det noen som vet om noe annet som kan være feil?? takk til de som svarer! PP
Pink Panter Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 har sett, men det er ikke bare ett lys, det er 3... i taket over midtkonsoll, og 2 bak døren bak...
thbrekke Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Når dette sluttet å virke på min 93 modell så hadde ene hovedsikringen på +'en på batterie under baksete røket... men da virket ikke spylings på rutene + takluka gikk i nødmodus og sentrallåsen tullet
Pink Panter Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 hvor ligger hovedsikringen? :S aldri hørt om det i bil haha
thbrekke Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Følg plusskabel fra batteriet, så går den inn i en liten boks rett i nærheten av batteriet. 80A sikring. Men hørrs ikke ut som det er feilen hos deg da du kun mangler lys... Men verdt å sjekke! God helg
Pink Panter Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 skal sjekke det ut! takk for hjelpen
Pink Panter Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 hmm, nei det ga ingen lys... noen fler som har ideer?
carburetion Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Da er ikkje berre brytaren i døra som ikkje virker? Har du prøvd å opne andre dører?
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 evt om du har vippet på bryteren på lyset og slått det av?
Pink Panter Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 jeg har åpnet alle dørene og hatt en og en før åpen, fremdeles ingen lys. alle bryterene er også vippet på... Edit: det er lys bak solskjermen (sminkespeil) og i hanskerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå