M3 Yngve Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hvem BT var dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 bt i Molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 noe av det dummeste jeg har hørt. Kompanserer de deg for tapt inntekt den dagen du ikke fikk bilen godkjent da? Tvilsomt Da ryk kaffe og kakebudsjettet ut året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Jeg fikk min godkjent for et par år siden. De surra litt med om søknaden skulle legges under oppbygging eller ombygging noe som kunne resultert avgifter som en ny bil, men etter litt om og men så ordnet det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuNkY Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Bra at det ordna seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Da kom det plutselig kontra fra sfoor. De er i tvil om dette er ombygging eller oppbygging. Noen som har reg. nr på andre biler som har gått i gjennom? Send på PM. Jeg veit dette har blitt godkjent tidligere så hadde vært supert å ha noe å gå etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Trenger hjelp her. Er det noen som har godkjent ombygde e30 m3. Må legge ved eksempel på at det faktisk finnes biler som har vært godkjent tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hør med marius broby.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Marius_e30 i tråden. Han er i syden nå, men tilbake om en uke Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Har snakket med han. Må være flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Kristoffer honningdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Karossbytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hva er det som skal til for at de vil definere det som oppbygging istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 m3 skjermer ble godtatt men ikke tak kassett og bakluka. Da vippet det over til oppbygging. Hadde jeg hatt den orginale m20 motoren hadde det vært greit slik det er nå. De godtar ikke endring i motor, drivlinje og karosseri. Kan bare endre en av delene. Men jeg vet det er flere godkjent ombygde e30 m3`r så det har tydligvis vært praktisert tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Ser det står S50B32 i kjøretøyene dine, er det denne motoren, eller S14 den skal godkjennes med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå